enzo1903 Katılım 26 Nis 2012 Mesajlar 35 8 Nis 2013 #22 Zaten gökten A.Jolie yağsa bize Nuri Alço denk gelir
zemsiz Katılım 26 Mar 2013 Mesajlar 5 9 Nis 2013 #23 Çıksa da satacaktım zaten, üzülmenin alemi yok Ama yine de fonda, "...olmadı yar, su testisine dolmadı yar..."
Çıksa da satacaktım zaten, üzülmenin alemi yok Ama yine de fonda, "...olmadı yar, su testisine dolmadı yar..."
Shrieker Katılım 25 Mar 2006 Mesajlar 3,978 9 Nis 2013 #24 seigen' Alıntı: Nooooooooooooooo!!! İhtiyacı olan bassın . Genişletmek için tıkla ... Yer imlerimde kendisi
seigen' Alıntı: Nooooooooooooooo!!! İhtiyacı olan bassın . Genişletmek için tıkla ... Yer imlerimde kendisi
M.balibey Katılım 12 Şub 2012 Mesajlar 4,104 9 Nis 2013 #25 5 kuruş bişey çıkacak diye ödü kopuyor imamın sol kulağa okuduklarındanım sanırımr: