2013 apache- sıfır inazuma- cbr 250r düşünüyorum

Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
şu an yok. Bütçem temmuz-ağustos gibi müsait olacak inşallah. Bodrumda suzuki bayinden alacam. Aynı fiyattır herhalde.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst