2012 R1 bi kaç foto :)

Katılım
15 Tem 2012
Mesajlar
782
bi tanıdık almış acayip hoşuma gitti ön farları vs vs yarın profesyonel fotolar eklerim :)



Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:17 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:15 ----------

3. foto daki sarı motor da r1 special edition :) motor sahinbi tarafından 372 görülmüştür :)
 
İzmir İl Temsilcisi
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
2,523
maşallah çok güzel makine ön far dizayn süper allah inşşalah banada nasip eder siyah hyosung yanmı yattı sag sinyal gitmiş hafiften :)
 
Katılım
14 Ocak 2012
Mesajlar
392
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
r1 375 görmüş,

bende ninjayla 500 gördüm

hiç utanmadınızmı böyle bir yalanı söylerken :mrgreen:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
R1 gerçekten hoş.... Allah sahibine bağışlasın...
Öteki sarı motorun 372 yi görmesi, bizim olimpiyatlarda 120 altın madalya alacağımıza aşağı yukarı denk bir sayı.. :)
Kim inanır dersen :)
Kadir falan değil... Kimse inanmaz yahu... :)
 
Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
5,448
Special edition olayını yanlış anlamışınız:santa:
 
Katılım
20 Ocak 2011
Mesajlar
1,573
Bu special editon renk olarak özel üretim motor teknolojisiyle alakası yok. Demek o motoru kullanan arkadaşa hayabusa versek sanırım ses hızını geçer:santa:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Bu special editon renk olarak özel üretim motor teknolojisiyle alakası yok. Demek o motoru kullanan arkadaşa hayabusa versek sanırım ses hızını geçer:santa:

Öyle demeyin... Sarı renk diğerlerine göre daha hızlı kaçar...
Siyah motorunuz varsa yandınız.. Kara kara düşünür gitmez. :)))
Hele bide motorunuz kırmızıysa yandınız... Gölgeniz bile yetişemez...
Eskiler derlerdi hep.. Kırmızı olsun 3 fazla olsun :)
 
İzmir İl Temsilcisi
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
2,523
ne makaralar dönüyor yazılanları gördükce gülüyorum :D
 
Katılım
17 Kas 2008
Mesajlar
1,116
372 mi?
Stok egzoz,plakasiz.:mrgreen:
Aynalarida sokun 500 yaparsiniz siz, bide soba borusu taksaniz egzoz diye tamamdir isik hizi neymis.
 
Katılım
21 Nis 2012
Mesajlar
1,135
motorda belki modifiye vardır siz nasıl bu kadar güvenerek konuşuyorsunuz ki :) tek teker arifin bir hayabusası vardı bir ara, dergiye kapak olmuştu 220 beygir motor 400 beygir turbo 100 beygir nitro = 720 beygir 1500 cc ye çıkartılmış ve 0 - 360 10 sn yeydi motorda. Ben atmıştır tutmuştur demektense motor orjinal mi diye sormayı tercih ederim.
 
Katılım
17 Kas 2008
Mesajlar
1,116
motorda belki modifiye vardır siz nasıl bu kadar güvenerek konuşuyorsunuz ki :) tek teker arifin bir hayabusası vardı bir ara, dergiye kapak olmuştu 220 beygir motor 400 beygir turbo 100 beygir nitro = 720 beygir 1500 cc ye çıkartılmış ve 0 - 360 10 sn yeydi motorda. Ben atmıştır tutmuştur demektense motor orjinal mi diye sormayı tercih ederim.

Guvenebiliyoruz cunku lisede fizik dersini dinlemistik.
Bu fizigin kanunlari falan var hani.
 
Katılım
15 Tem 2012
Mesajlar
782
r1 375 görmüş,

bende ninjayla 500 gördüm

hiç utanmadınızmı böyle bir yalanı söylerken :mrgreen:

yalan söylenecek bi durum yok 2 R1 de aynı adamın ve bu kişi bi motor tamircisi o motor da olan ekstraları saydı bana 2012 r1 tat vermiyor dedi aynı zmaan da motor hastası heryeri platin dolu olan birisi bende siizn gibi 250 lik hyosung kullanıyorum arka balatalarım bitikdi söktü merkezi 2 tane balata aldı çaktı yerine taktı 2007 r1 e yaptıklarını saydı bu adam içni turbo takmak egsoz değiştirmek vs vs vs çocuk oyuncağı maddi güç+boş zaman+motor hastalığı çok çok istiyorsan gel ankara ya koy benzini çıkaylım yola dedi kendisi söyledi bunu :) varsa cesaretin buyur gel kardeş ha ben hyosung la 140 gördüm daha da basmam :) bin arkama dedi şehir içinde altıma sı... dum kendi motorumla :) kendini bu işe adamış bi adamla muhattap olacaksın bunu da bil dferim

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:39 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:37 ----------

R1 gerçekten hoş.... Allah sahibine bağışlasın...
Öteki sarı motorun 372 yi görmesi, bizim olimpiyatlarda 120 altın madalya alacağımıza aşağı yukarı denk bir sayı.. :)
Kim inanır dersen :)
Kadir falan değil... Kimse inanmaz yahu... :)

hayatınız da hiç bi motora ekstra birşey yaptınız mı maddi güç+boş zaman + kendi işçiliğiniz böyle konuşmanız hoş değil adam kendisi 2012 r1 tat vermiyor yakacam motoru diyor siz kim inanı kadir inanır diyorsunuz buyrun gelin ankara ya koyun motorun benzinini görün o rakamı motorun sahibi kendisi dedi bu yazıları gösterdim alsın motoru gelsin çeksin kamerayla dedi ücreti karşılasın ben gerekeni yaparım dedi

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:39 ----------

Bu special editon renk olarak özel üretim motor teknolojisiyle alakası yok. Demek o motoru kullanan arkadaşa hayabusa versek sanırım ses hızını geçer:santa:

hocam bende motor dan pek anlamam adam yaptığı ekstraları anlattı yarın kağıt halinde alıp yazacam tek tek şimdi motor dan söktüklerim oldu vs vs dedi 2012 r1 tat vermiyor yakacam diyor koşuyor sarı motora sarılıyor :) ilginç bir sevda hayatını adamış adam
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
yalan söylenecek bi durum yok 2 R1 de aynı adamın ve bu kişi bi motor tamircisi o motor da olan ekstraları saydı bana 2012 r1 tat vermiyor dedi aynı zmaan da motor hastası heryeri platin dolu olan birisi bende siizn gibi 250 lik hyosung kullanıyorum arka balatalarım bitikdi söktü merkezi 2 tane balata aldı çaktı yerine taktı 2007 r1 e yaptıklarını saydı bu adam içni turbo takmak egsoz değiştirmek vs vs vs çocuk oyuncağı maddi güç+boş zaman+motor hastalığı çok çok istiyorsan gel ankara ya koy benzini çıkaylım yola dedi kendisi söyledi bunu :) varsa cesaretin buyur gel kardeş ha ben hyosung la 140 gördüm daha da basmam :) bin arkama dedi şehir içinde altıma sı... dum kendi motorumla :) kendini bu işe adamış bi adamla muhattap olacaksın bunu da bil dferim

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:39 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:37 ----------



hayatınız da hiç bi motora ekstra birşey yaptınız mı maddi güç+boş zaman + kendi işçiliğiniz böyle konuşmanız hoş değil adam kendisi 2012 r1 tat vermiyor yakacam motoru diyor siz kim inanı kadir inanır diyorsunuz buyrun gelin ankara ya koyun motorun benzinini görün o rakamı motorun sahibi kendisi dedi bu yazıları gösterdim alsın motoru gelsin çeksin kamerayla dedi ücreti karşılasın ben gerekeni yaparım dedi
Bakma benim izmirde yaşadığıma..
Ben ankaralıyım... Kim miş bu ustamızın?..
Adı nedir?...

Bayağı meraklandım şimdi... :(
 
Katılım
15 Tem 2012
Mesajlar
782
motorda belki modifiye vardır siz nasıl bu kadar güvenerek konuşuyorsunuz ki :) tek teker arifin bir hayabusası vardı bir ara, dergiye kapak olmuştu 220 beygir motor 400 beygir turbo 100 beygir nitro = 720 beygir 1500 cc ye çıkartılmış ve 0 - 360 10 sn yeydi motorda. Ben atmıştır tutmuştur demektense motor orjinal mi diye sormayı tercih ederim.

hocam aslında söylemek istediğimi sen açıklamışsın konu biraz alaya alınmış 2012 r1 stok herşeyi orjinal ama 2007 r1 full modifiyeli kendi elleriyle yaptı arkadaş a dan z ye ekstraları hızlı hızlı anlatta hiçbirşey anlamadım :) bi kısmını şimdi söktüm değişik planlarım var dedi :) benim hyosung var onun balatasını tamir etti :) bnim motor bilgim bu kadar :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:43 ----------

Bakma benim izmirde yaşadığıma..
Ben ankaralıyım... Kim miş bu ustamızın?..
Adı nedir?...

Bayağı meraklandım şimdi... :(

çok istiyorsan tanıştırabilirim ankara da girersin garajına r1 leri görürsün gözünün önünde param parça eder ekstra birşey ler takar dersin ki :) tamam şu anda sağ koluna vida takılacak bu sebep den dolayı sarı r1 in malzemelerini söktü vidam takılsın yarışlara geri dönecem diyor bu usta olarak takılmıyor hani bi yeri vs yok kendi ufak bi garajı var motor parçalayıp topluyor büyük bir hobi hocam ben desem bastım 372 yaptım inanmayın ki zaten r1 in 300 üstü video su yığınla youtube da keşke düzgünce dinleyip yazsaydım sarı olanın ekstralarını neyse hocam çıkmam lazım iyi geceler

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:51 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:47 ----------

372 mı görmüş? hangi yolda?

o kadar ayrıntı sormadım yarın sorarım bu saatte rahatsız etmeyim de sürat yapmak için yüzlerce km yol gittim demişti ama nereye gittiğini söylemedi

bu arada teşekkür ettim hocam tayfun bisiklete gittim gösterdim yarın sabah gel hallederiz dedi o sırada bu motorcu aradı r1 lerin sahibi la gel ben yaparım dedi :D söktü fren merkezini aldı balatayı perçinle çaktı geri yerine taktı :) bi marlboro ya halletti :) sağolsun
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Phoenix;
arkadasinla selami sabahi kes.
O çocuk yalancinin önde gideni.
Bugün sana 372 yaptim der,
yarin valla kiz arkadasinla yatmadim der.
Benden söylemesi.
Yamaha fabrika takimi Gp motoruna bu hizi yaptiramadi.
Dünya kadar mühendis ugrasiyor.
Yani sallarken biraz destekli sallansa, daha inanilir rakamlara inilse fena olmaz.:)
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
[/COLOR]

çok istiyorsan tanıştırabilirim ankara da girersin garajına r1 leri görürsün gözünün önünde param parça eder ekstra birşey ler takar dersin ki :) tamam şu anda sağ koluna vida takılacak bu sebep den dolayı sarı r1 in malzemelerini söktü vidam takılsın yarışlara geri dönecem diyor bu usta olarak takılmıyor hani bi yeri vs yok kendi ufak bi garajı var motor parçalayıp topluyor büyük bir hobi hocam ben desem bastım 372 yaptım inanmayın ki zaten r1 in 300 üstü video su yığınla youtube da keşke düzgünce dinleyip yazsaydım sarı olanın ekstralarını neyse hocam çıkmam lazım iyi geceler



Yahu o kadar abartma..
Gel balatalarını ben de çakarım..
Frenlerine ayar da çekerim...
Hatta sübap ayarını bile yaparım...
Söz..Para da almam.... ;)
Eğer dediğin doğruysa yamaha fabrikası transfer eder...
Kaçırmasın bu fırsatı...
Trilyonlar veriyor adamlar motor mühendislerine..
Harcanmasın ustan... ;)
Benim NX e 200 yaptırırmı onu bi sorsana ? ;)
 
Katılım
15 Tem 2012
Mesajlar
782
Yahu o kadar abartma..
Gel balatalarını ben de çakarım..
Frenlerine ayar da çekerim...
Hatta sübap ayarını bile yaparım...
Söz..Para da almam.... ;)
Eğer dediğin doğruysa yamaha fabrikası transfer eder...
Kaçırmasın bu fırsatı...
Trilyonlar veriyor adamlar motor mühendislerine..
Harcanmasın ustan... ;)
Benim NX e 200 yaptırırmı onu bi sorsana ? ;)

eyvallah hocam abartma değil benim hyosungum var ben basarım marşa giderim gerisi kim ne yapmış kim ne etmiş beni cidden ilgilendirmez ama böyle bi insanın bu kadar emeğin bu kadar basite indirgenmesi hoşuma gitmedi 372 yapmış yapmamış banane zaten özende göstermedim sadece sarı r1 372 görmüştür sahibi tarafından yazdım 2012 r1 için hiç birşey demedim onun söylediği bu ha gel bende yaparım diyorsun :) babamın ostimde şirketi var otobüs kamyon yedek parçası satıyor tamam motor altına pek yatmadım ama sanayi de büyüdüm 23 yaşındayım :) birşeyi yapmak var yapmak var gözün kapalı birşeyleri yapıyorsan olmuşsundur demektir hocam neyse konu baya bi dağıldı :) ankara da isen

benim hyosung la 2 saat önce kardeşim durduk yere düştü :) bana bi çift ayna ile bi çift sinyal lazım bulabilir misin ?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst