2012 Mondial Yeni Modeller

Katılım
14 Nis 2011
Mesajlar
467
Hiç çıkarmasa daha iyiymiş... Kanuni 4.800 e motor cıkardı palı ama gene bişeye benziyo yani...
 
Katılım
21 Şub 2009
Mesajlar
4,029
arkadaşlar farkındaysanız sadece mondial değil bır cok fırmanın fıyatları yüksek neye göre fıyat belırlıyorlarsa bu fıyatlara malesef daha kalıtelı ve marka motosıklet almamız gerekırken honda ve yamaha sınıfta kaldı .Ne dersenız deyın butun gün kurye ve motorcu arkadaşlarla beraberız kımın ne kullanıp ne kadar memnun olduğunu bılıyoruz kımse cbf nın iyi olduğunu söylemıyor ve şu an sahıbınden de 2 cbf mız var malesef satılmıyor 1 aydır soran bıle yok yanı 150 cc sınıfında şu ilgılenıp baktığımız ve bunlardan adam olurmun dedığımız motorlara bakın pıyasada malesef içler acısı
 
Katılım
29 May 2007
Mesajlar
3,302
bu fiyatları görünce mondial e uyuz olmaya başladım...gerçi sadece mondial değil diğer çin kırması yerli malı satıcıların fiyatlarına bakıyorumda neredeyse japonların fiyatı ile aynı...:farao:
 
Katılım
29 Eki 2009
Mesajlar
60
ozrace kardeşim japon malı bu tür motorların fiyatlarını heralde hiç araştırmamışsın birde mondial in sitesine girerek özelliklerini bir incelesen iyi edersin
 
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
53
Yedek parça ve servis ağının genişliği düşünüldüğünde rakipsiz diyorum bir mühendis olarak mondiali jetmax gibi iyi bir motoru seçip türkiyeye getirdiği için teşekkür etmek lazım , tutupta civatası bile yedek parça stoğunda olmayan veya astronomik yedek parça fiyatları ile belli bir kesime özel hizmet veren motorlarla lütfen kıyaslamayın , bu motorlar parçası olan servis ağı yaygın olan bir kuruluşun motorlarıdır bu en önemlisidir , parçası olmayan bir araç bizim mesleğimizde çöptür , bu nedenle rakipsiz diyorum ve mondiali tebrik ediyorum
 
Katılım
17 Tem 2006
Mesajlar
49
( Buarada bunu alman modeli zanneden arkadaşlar; çinlilerin işi bu, kopyalamak. Aynısının tıpkısını kopyalarlar. Sazanlık edip "mondial seviyeyi yükseltiyor" demeyin. Aklınız hayaliniz alıyor mu mondialin almanyadan motor ithal edeceğini??? )[/COLOR]

Lafı uzatmaya gerek yok.. aşağıda 2008 Motoshow da Mondial standında çekilmiş fotoğraflar var adamların Alman Sachs firmasıyla işbirliği yaptığı apaçık ortada.. o zaman 3 model göstermişlerdi sadece Madass i sürmüşler piyasaya sanırım diğerlerinde de fiyat çok yüksek olduğu için çıkmadı...











http://www.motosiklet.net/forum/motosiklet-modelleri/42571-sachs-madass-125-a-2.html
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
Lafı uzatmaya gerek yok.. aşağıda 2008 Motoshow da Mondial standında çekilmiş fotoğraflar var adamların Alman Sachs firmasıyla işbirliği yaptığı apaçık ortada.. o zaman 3 model göstermişlerdi sadece Madass i sürmüşler piyasaya sanırım diğerlerinde de fiyat çok yüksek olduğu için çıkmadı...

[url]http://img26.imageshack.us/img26/2443/43102772.jpg[/URL]

[url]http://img842.imageshack.us/img842/2289/imgp1092dh8.jpg[/URL]

[url]http://img401.imageshack.us/img401/3324/imgp1087ay5.jpg[/URL]

[url]http://img406.imageshack.us/img406/4381/motoshow2008082sw4.jpg[/URL]

[url]http://img7.imageshack.us/img7/4968/400td.png[/URL]

http://www.motosiklet.net/forum/motosiklet-modelleri/42571-sachs-madass-125-a-2.html
Olsun ama sonuçta motorun ciğeri çinli :)

imgp1092dh8.jpg

XF70cc_motorbike_engine.jpg

Motor kısmı biraz fazla benzemiyor mu hatta aynısı :) 120cc'lik silindirin hava kanatları değişik sadece o farklı, isteyen Rialli'den 120cc cup silindiri neye benziyor görebilir.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst