- Katılım
- 4 May 2013
- Mesajlar
- 18
- Konu Yazar
- #1
cevaplar için şimdiden teşekkürler...
Ben olsam honda alırım hem malzemesi var hemde daha sağlam
honda hayat onda
hyosung diyecektim ama hyosungu olan bir arkadaş böyle diyorsa dicek birşey yok
O halde kazıkcı hondayımı tercih etmek gerek ?
250 lilik başlangıç motoru kullanmadan 600 cc ye geçen çılgınlardan değilim elbette 250 cc kullancam hem arkadaşım genemi sen ben sana
gerekli cevabı vermedimmi benim iletilerime yorum yazma zorunluluğun yok bunu anla artık...
madem beğenmiyosun git daha güzel konulara yorum at git birazda başkası uğraşsın senle...