2011 Motosiklet Fuarı'nda Akrobasi Show

Admin
Yönetici
Katılım
14 Nis 2003
Mesajlar
7,150
Motosikleti
Yamaha MT-09 Tracer
24 Şubat'ta İstanbul Fuar Merkezi / SALON 9 - 10 - 11 yapılacak olan Eurasia Moto Bike Expo fuarı birbirinden heyecanlı gösterilere sahne olacak. Becman Stuntrix Madness & Hot Rod Madness fuar boyunca motosikletler tutkunlarını keyifli dakikalar yaşatacaklar.

[DM]xdz4d_becman-ktm-stunt-cascade-moto-show_news[/DM]

24 Şubat 2011 Perşembe
11:00 BECMAN STUNTRİX MADNESS Becman&Danielsson
11:30 TRIAL SHOW Santi Navarro
12:00 BİSİKLET SHOW Thomas Öhler
12:30 HOT ROD MADNESS Bobby Ewing
13:00 TRIAL SHOW Santi Navarro
14:00 BİSİKLET SHOW Thomas Öhler
15:00 BECMAN STUNTRİX MADNESS Becman&Danielsson
16:00 HOT ROD MADNESS Bobby Ewing
17:00 BİSİKLET SHOW Thomas Öhler
18:00 TRIAL SHOW Santi Navarro
Diğer fotoğrafları indirmek için tıklayınız.

25 Şubat 2011 Cuma
11:00 BİSİKLET SHOW Thomas Öhler
12:00 TRIAL SHOW Santi Navarro
13:00 BECMAN STUNTRİX MADNESS Becman&Danielsson
14:00 BİSİKLET SHOW Thomas Öhler
15:00 TRIAL SHOW Santi Navarro
16:00 BECMAN STUNTRİX MADNESS Becman&Danielsson
17:00 HOT ROD MADNESS Bobby Ewing
18:00 BİSİKLET SHOW Thomas Öhler
19:00 TRIAL SHOW Santi Navarro

26 Şubat 2011 Cumartesi
10:00 BİSİKLET SHOW Thomas Öhler
11:30 TRIAL SHOW Santi Navarro
12:30 BECMAN STUNTRİX MADNESS Becman&Danielsson
13:00 BİSİKLET SHOW Thomas Öhler
14:00 TRIAL SHOW Santi Navarro
15:00 BECMAN STUNTRİX MADNESS Becman&Danielsson
16:00 HOT ROD MADNESS Bobby Ewing
17:00 BİSİKLET SHOW Thomas Öhler
18:00 TRIAL SHOW Santi Navarro

27 Şubat 2011 Pazar
10:00 BİSİKLET SHOW Thomas Öhler
11:00 TRIAL SHOW Santi Navarro
11:30 BECMAN STUNTRİX MADNESS Becman&Danielsson
12:00 BİSİKLET SHOW Thomas Öhler
12:30 TRIAL SHOW Santi Navarro
13:00 BECMAN STUNTRİX MADNESS Becman&Danielsson
14:00 HOT ROD MADNESS Bobby Ewing
15:00 BİSİKLET SHOW Thomas Öhler
16:00 TRIAL SHOW Santi Navarro
 

Ekli dosyalar

  • motoplusshow20111.jpg
    motoplusshow20111.jpg
    19.7 KB · Görüntüleme: 19,819
Son düzenleme:
Super Moderator
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
5,081
Eski eyaletler birliği bayrağı, yeni Mississippi bayrağı parçası deseni görünce logoda, heveslendim bir ara, katılır keratalara gelirim diye:p. Macaristan'dan geliyorlarmış sadece...
 
Katılım
9 Kas 2008
Mesajlar
3,117
Geçen seneki fuarda yağış yüzünden bir kaç gösteri yapılmamıştı.

Umarım bu sene yağışlı olmaz.
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
5,149
Dün Habertürk'teki röpotajından sonra beraber Maslak'taki MotoX'e gittik, kullanacağı KTM ATV'yi aldık, aracın ayarlarını yapıp CNR'a götürdük. Bugün Kanyon'da, fuarın her günü de fuar alanının önündeki büyük çadırda gösteri yapacak, imzalı fotoğraf dağıtacak.

Unutmadan, MotoX'teyken Tek Teker Arif geldi, Becman tanıyormuş onu, iki gösteri sürücüsü arasında süper bir sohbet oldu :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst