- Katılım
- 2 Şub 2014
- Mesajlar
- 2
- Konu Yazar
- #1
öncelikle hepinizi selamlar ve sevgilerimi iletirim... bu mart ayı nisan başlarında allahın izniyle 2011 model bir hysoung gt250r almak istiyorum vede almam konusunda kararlıyım...bu konuda sizlerden bilgilerinizi esirgememeniizi istiyorum vede bir motorsiklet sayfasında görüş alışverişi yapmak daha saglıklı ve daha yararlı olduğunu düşünüyorum... simdiden teşekkür ederim hepinizi selamlarım...