2011 cbf ve 2011 tvs kullanıcıları (help me) :)

Katılım
10 Nis 2010
Mesajlar
438
s.a abilerim kardeşlerim uzun aradan sonra büyük gün geldi çattı kısmetse önümüzdeki haftaya kredi onayım onaylanıyor daha demın kağıthanedeki tvs servisi ve honda sevisiyla konustum ve haziran 10 unda teslim edebilirz dediler tvs servisi telefonda çok övdü motoru tavsiye ederz felan diye de hondada böle bi durum söz konusu deil usulunce sordum cevabımı aldım hayırlı işler diyerek kapadık telefonu 2sinin fiyatıda aynı 3.900 tl anahtar teslim

Aslında kafamda büyük bi motor almak vardı ama TR deki benzin fiyatları ortada şuandada imkanım el vermıo 4 silindir bi motor almaya daha doğrusu alırsam eve yardım edemıcem o yüzden uygun bi motor almaya karar verdim hiç yoktan satmam durumum duzelince yanına bi tane 4 silindir motor çekerim zevk için ona binerim bunuda git gelde kullanırım ilerde

ben burger kingde paket servisinde çalışıyorum ama kışa doğru firmalara yönelicem haftanın 6 günü işteyim arada bı istediğimde 2 gün yapıorum yazda geldi malum niyetim 2 günlüğüne bile olsa uzakalra gıtmek tekirdağ bursa izmir gibi yakın mesafelerde ki yakınlarıma gitmek

benım aradıgım özellikler kısaca yazmak gerekirse
rahat
konforlu
gösterişli
yani redlineda gezmeden 120 ile seyahat edebilecegim
benzinde cimri

aklıma gelen şimdilik bu kadar

servis yolunu unutturacak ( gerçi çevremde tanıdık tamirciden daha fazla insan yok :D )


sabırla okuduğunuz ve ilginiz için şimdiden teşekür ederim herkeze


sizce hangisi yada önerebileceğiniz başka bi motor var mı ( benzinde cimri olması önemli ) nakite alıcam
 
Katılım
10 Nis 2010
Mesajlar
438
cbr250r al derim..bütün istediklerin var..

çok pahalı şuanda ona vercek imkanım yok yani alırsam evdekiler perişan olur hemde ben sıkıntıya girerim o yüzden şuanda max 4 bin e alıcam bide kışa doğru büyük firmalarda kuryelık yapabirim ama 2 side benı korkutuyor honda bayisine sordum yağ yakma sorunu giderildimi diye giderildiğini sölediler gerçi benım görüşümce kronik bi sorun deil nasıl desem devir saati olmadan rodaj yapılan motorda yağ yakması normal gibi gelio bana
 
Katılım
18 Ağu 2008
Mesajlar
2,417
rahat
konforlu
gösterişli
yani redlineda gezmeden 120 ile seyahat edebilecegim
benzinde cimri

hepsinin birarada olduğu varmı ki?? sen bence bilgisayar misali toplama yaptır :p
şaka biyana

gösterişli
yani redlineda gezmeden 120 ile seyahat edebilecegim apache
derim


rahat
konforlu cbf 150 derim
apache rahat değilmiş gibi anlaşılmasın

yakıtlarını tam olarak bilmiyorum duyumlarıma göre apache
 
Katılım
10 Nis 2010
Mesajlar
438
rahat
konforlu
gösterişli
yani redlineda gezmeden 120 ile seyahat edebilecegim
benzinde cimri

hepsinin birarada olduğu varmı ki?? sen bence bilgisayar misali toplama yaptır :p
şaka biyana

gösterişli
yani redlineda gezmeden 120 ile seyahat edebilecegim apache
derim


rahat
konforlu cbf 150 derim
apache rahat değilmiş gibi anlaşılmasın

yakıtlarını tam olarak bilmiyorum duyumlarıma göre apache

bende öle biliorum apachi daha az yakıo diye biliorum ama apachi bi türlü güven veremıyor bana ne anlamda dersen bilmiorum :D + olarak apachinin şekli ve o ayaklıgın SS motorlarınkine benzetilmesi ayrı bi hava katmış motora
arkaya yatık oldugu için daha rahat ve racing makina havası verıyor adama
 
Katılım
27 Kas 2008
Mesajlar
1,771
redline girmeden 120 yapan 150 lik malesef yok
cbf 150 devir saati ile yağ yakma sorunu çözülmez onu öyle kabul edip yağ eksiltince katacaksın birazda nazik kullanacaksın olay bu
apaçhe ise biraz vibrasyon var. yeni modeleri daha spor yapıda spor denince birazcık konfordan ödün vermek demek ama daha güçlü istediğin kadar zorla canını al sorun çıkarmaz cbf gibi nazik davranmana gerek yok.
seçim senin
 
Katılım
10 Nis 2010
Mesajlar
438
redline girmeden 120 yapan 150 lik malesef yok
cbf 150 devir saati ile yağ yakma sorunu çözülmez onu öyle kabul edip yağ eksiltince katacaksın birazda nazik kullanacaksın olay bu
apaçhe ise biraz vibrasyon var. yeni modeleri daha spor yapıda spor denince birazcık konfordan ödün vermek demek ama daha güçlü istediğin kadar zorla canını al sorun çıkarmaz cbf gibi nazik davranmana gerek yok.
seçim senin

işte çok tatmin edici bi cevap oldu tesekkürler 2 modelinde fiyatı aynı şimdi apachiden yana şuana kadar hiç bi sıkıntı duymadım ama cbf 150 geçen yaz tamirhanedeyken 2 3 tane ustayla rektefiye yaptıgımızı unuttmadım
daha :) motorlar daha 30 36 bin deydi
 
Katılım
18 Ağu 2008
Mesajlar
2,417
kötülemek gibi olmasın ilk tercihim cbf 150 idi, askerliği onun hayaliyle bitirdim diyebilirim.
arkadaşa aldık 2007 cbf yüksek devirde veya 1 den 2 ye alınca dip gaz yapınca tarrrt diye metal sesi vuruntu gibi ses geliyor motor bloğundan,
kendimede baktım ikinciel aynı ses azalmış şekilde ondada vardı ve beni soğuttu cbf 150den.
fabrikasyon hata diye yorumladım kendimce, yağ yamasıda anormal 150cc motor yakmaması lazım, 600 1000 cc olsa neyse
 
Katılım
18 Ağu 2008
Mesajlar
2,417
bende öle biliorum apachi daha az yakıo diye biliorum ama apachi bi türlü güven veremıyor bana ne anlamda dersen bilmiorum :D + olarak apachinin şekli ve o ayaklıgın SS motorlarınkine benzetilmesi ayrı bi hava katmış motora
arkaya yatık oldugu için daha rahat ve racing makina havası verıyor adama

bencede apachi güven veriyor cbf e göre, kısa oluşu hakimiyetin elinin altındaymış gibi his veriyor, agresif, seri, trafikte aralara girme vs, yol tutuşu ani hareket açısından önde bence.
ayaklıkları güzel race tipinde biraz, seside hoş :cat:
 
Katılım
13 Haz 2009
Mesajlar
5,384
apache al kardeş bence al rahat et uzun yolda daha seri çünkü cbf ye göre hemde daha az yakar :cat:
 
Katılım
10 Nis 2010
Mesajlar
438
şuan rodajdayım hissedilir vibrasyon var. 500km bakımında giderilecek dedi servis bakalım görecez, civatalar sıkılacak, supap ayarı falan biraz değişir tahminim

inş. ben motoru almadan şu 500 bakımını yaptırırsında o zaman vibrasyonun olup olmadıgını anlarız bence somonların altına plastik conta yerleştirirler baya bi etkisi oluyo vibrasyona bu sözümü unutma ama :)) biz tamiranedeyken kanunin 200 lük bi motoruna yapmıştık baya bi etkisi olmuştu :)
 
Katılım
18 Ağu 2008
Mesajlar
2,417
inş. ben motoru almadan şu 500 bakımını yaptırırsında o zaman vibrasyonun olup olmadıgını anlarız bence somonların altına plastik conta yerleştirirler baya bi etkisi oluyo vibrasyona bu sözümü unutma ama :)) biz tamiranedeyken kanunin 200 lük bi motoruna yapmıştık baya bi etkisi olmuştu :)

hikaye onlar conta falan belki faydalıdır, takoz mevcut azaltılmıştır herhalde.
bora abi var (adanalı) ona sor bakalım o rodajı bitirmiştir tahminim.
başlığı görseydi cvp verirdi.
 
Katılım
10 Nis 2010
Mesajlar
438
temiz bi cbf 250 buldum alsam mı kararsızım 55 binde çevremizdeki bi motor abimin arksının orj. 55 bin kilometrede motor sadece haftada 1 binilio 3 seneden beri ondan önceki sahibide yakın bi abimiz oda uzun yolda kullanmış birisi çok temiz alsam mı kararsızım
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ocak 2011
Mesajlar
696
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
temiz bi cbf 250 buldum alsam mı kararsızım 55 binde çevremizdeki bi motor abimin arksının orj. 55 bin kilometrede motor sadece haftada 1 binilio 3 seneden beri ondan önceki sahibide yakın bi abimiz oda uzun yolda kullanmış birisi çok temiz alsam mı kararsızım

CBF250 zaten kronik sorunlu diye adı çıkmış.Bide sen 55 bin kilometrede olanını alırsan bi daha satamazsın.Son sahibi olursun.
 
Katılım
10 Nis 2010
Mesajlar
438
cbf 250 derken twister alıcagım motor da twisterın ne gibi kronik sorunu var ? :(
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst