2010 MotoGP Jerez Padok Güzelleri

Katılım
23 Ara 2009
Mesajlar
1,008
bu konu yıne hıt oldu.tesekkurler padok guzelleri:p tesekkurler rızla:queen::queen:
 
Katılım
8 Ağu 2007
Mesajlar
469
hepimiz kardeşiz, zeda3000 dahi o kadar üzerine gittik bir yerden sonra çözülmedi, o yüzden ben daha fazla uzatmıyorum artık, aştıysam da sürçü lisandır. Zeda3000 anladığım kadarıyla Türkçe'ye hiç hakim değil bundan sonrası saygısızlık olur. Fırsat bulursam kahvaltıya da gelmek istiyorum üstelik yeşiline kadar aynı avatardaki gibiyim görünce hemen tanırsınız:)

sevgiler saygılar
 
Katılım
13 Tem 2006
Mesajlar
457
cbf 150 yi bende acemilikten kullanıiyorum , simdi motosiklet irkciligina kadar geldi mi ?
yav valla haftanın konusu oldu .
bu arada baktımda Suzuki iyi motor yapıyomuş , bandit mi alsak ne ?
 
Katılım
10 Kas 2008
Mesajlar
458
Böyle büyük bir forumda bence böylesine bir gereksiz haber yapılmaması lazım haberlerin her zaman odak noktası motosiklet olması lazım diye düşünüyorum.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst