Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
hepimiz kardeşiz, zeda3000 dahi o kadar üzerine gittik bir yerden sonra çözülmedi, o yüzden ben daha fazla uzatmıyorum artık, aştıysam da sürçü lisandır. Zeda3000 anladığım kadarıyla Türkçe'ye hiç hakim değil bundan sonrası saygısızlık olur. Fırsat bulursam kahvaltıya da gelmek istiyorum üstelik yeşiline kadar aynı avatardaki gibiyim görünce hemen tanırsınız
cbf 150 yi bende acemilikten kullanıiyorum , simdi motosiklet irkciligina kadar geldi mi ?
yav valla haftanın konusu oldu .
bu arada baktımda Suzuki iyi motor yapıyomuş , bandit mi alsak ne ?
Böyle büyük bir forumda bence böylesine bir gereksiz haber yapılmaması lazım haberlerin her zaman odak noktası motosiklet olması lazım diye düşünüyorum.