- Katılım
- 22 Şub 2009
- Mesajlar
- 1,065
- Konu Yazar
- #1
dün burayada atmıştım ama fotoğraf boyutunu bilmediğim için kilitlenmişti bende kayseri mt ye attım buyrun fotolar (kusura bakmayın fotoraf atma işini bir öğrenemedim gitti)
http://www.motosiklet.net/forum/mt-il-gruplari/14634-[kayseri-mt]-motosiklet-grubu-135.html
---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:44 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 09:46 ----------
bu foto işini en kısa zamanda çözeceğim
http://www.motosiklet.net/forum/mt-il-gruplari/14634-[kayseri-mt]-motosiklet-grubu-135.html
---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:44 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 09:46 ----------
bu foto işini en kısa zamanda çözeceğim