- Katılım
- 9 Kas 2008
- Mesajlar
- 3,117
- Konu Yazar
- #1
Öncelikle yeni yılınızı kutlar sağlıklı, mutlu bir sene geçirmenizi dilerim. :rendeer:
2009 dan 2010 a girdiğimizde aynı topik vardı.
http://www.motosiklet.net/forum/mt-...urular/71250-2009-dan-aklinizda-kalanlar.html
Acısıyla tatlısıyla bir yılı daha geride bıraktık... Bakalım 2010 senesinden aklımızda neler kalmış görelim...
2010 un unutamadığınız gezisi sizin veya forumdan başka birinin olmak üzere iki tane paylaşın?
2010 en aktif il grubu sizce?
2010 un en büyük organizasyonu?
2010 un talihsiz olayı?
2010 da üyelerden biri motor alıpta kendi almış gibi mutlu olduğunuz topik?
2010 da paylaşılan haberlerden aklınızda kalan 2 tane?
2010 da en göze batan üyeler 3 tane?
2010 unutamadığınız herhangibi bir olay?
2009 dan 2010 a girdiğimizde aynı topik vardı.
http://www.motosiklet.net/forum/mt-...urular/71250-2009-dan-aklinizda-kalanlar.html
Acısıyla tatlısıyla bir yılı daha geride bıraktık... Bakalım 2010 senesinden aklımızda neler kalmış görelim...
2010 un unutamadığınız gezisi sizin veya forumdan başka birinin olmak üzere iki tane paylaşın?
2010 en aktif il grubu sizce?
2010 un en büyük organizasyonu?
2010 un talihsiz olayı?
2010 da üyelerden biri motor alıpta kendi almış gibi mutlu olduğunuz topik?
2010 da paylaşılan haberlerden aklınızda kalan 2 tane?
2010 da en göze batan üyeler 3 tane?
2010 unutamadığınız herhangibi bir olay?
Son düzenleme: