2010 dan Akıllarda Kalanlar

Katılım
9 Kas 2008
Mesajlar
3,117
Öncelikle yeni yılınızı kutlar sağlıklı, mutlu bir sene geçirmenizi dilerim. :rendeer:

2009 dan 2010 a girdiğimizde aynı topik vardı.
http://www.motosiklet.net/forum/mt-...urular/71250-2009-dan-aklinizda-kalanlar.html

Acısıyla tatlısıyla bir yılı daha geride bıraktık... Bakalım 2010 senesinden aklımızda neler kalmış görelim...

2010 un unutamadığınız gezisi sizin veya forumdan başka birinin olmak üzere iki tane paylaşın?


2010 en aktif il grubu sizce?


2010 un en büyük organizasyonu?


2010 un talihsiz olayı?


2010 da üyelerden biri motor alıpta kendi almış gibi mutlu olduğunuz topik?


2010 da paylaşılan haberlerden aklınızda kalan 2 tane?


2010 da en göze batan üyeler 3 tane?


2010 unutamadığınız herhangibi bir olay?
 
Son düzenleme:
Katılım
2 Kas 2008
Mesajlar
867
2010'un en kötü olayı aYe'yi kaybetmemiz olmuştur..
Forumda çok iyi anlaştığım bir arkadaşımı yüz yüze göremeden, tanışamadan kaybettim..
 
Katılım
21 Kas 2009
Mesajlar
5,302
Motosikleti
750x
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
2010 Yılının en aktif il grubu şüphesiz ADANA MT...
 
Katılım
15 May 2010
Mesajlar
2,118
bence:

en aktif il grubun Adana MT

en büyük organizasyon rahmetli aYe için yapılan konvoy.

en talihsiz olay mavimarmara baskını

unutamadığım herhangi bir olay: arabasıyla bana (motor üzerindeydim) çarpan avukatın camı açıp özür dileyeceğine "bıktık sizlerden" diye bağırması.

paylaşılan 2 haber: Sofuoğlu'nun şampiyonluğu ve Portekiz'de Sofuoğlu için Portekiz'de Japon milli marşı çalınması.

3 üye: mkemalyonca - thedude - hatis

2010'da motor alıpta kendim kadar sevindiğim üye: şu an aklıma gelmiyor, kendimi söyleyebilir miyim? :)

2 gezi: cbr 125 ile yaptığım istabul - turgutreis gezisi ile 30 ağustos'ta yine cbr 125 ile yaptığım istanbul - altınoluk gezim (yaptığım ilk uzun yol tecrübeleri olduğundan benim için önemi büyüktü)
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst