2009 Yamaha YZF R1

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
O da nesi?
09headlightspj6.jpg

Daha öncede dediğim gibi;
photoşoparcılar kısa sürede düzeltirler bu motoru.
Bak ne güzel olmuş.

Supersport sevmem, ama bu köpekbalığı şekli çok hoşuma gitti!

Hocam hiç köpek balığı görmedin herhalde.
Köpek balığı böyle mi olur?:)
Sardalya,Turna falan desen neyse.:p

Biz daha çok devekuşuna benzettik.
 
Katılım
26 Şub 2006
Mesajlar
3,292
Güzel olmuş hatta süper olmuş diyebilirim, niye çünkü önyargılarımı kenara bırakıp eski R1 fotolarına bakmadan ve bunu yeni çıkmış bir model gibi düşünüp baktım fotolara.

Gerçekten güzel olmuş, ama yadırgıyorsunuz göz aşinalığınız olmadığı için.

1995 yılında motosiklet dergisi alıp (dergi alabilmek için para biriktirirdik be yuh :mrgreen:) bu tarz modellere bakıp bakıp iç geçirirdik...

FZR100095_bl_3r%2019_tcm71-233769.jpg

sana yemin ederim ki .... şu makinayı versinler bana 0 km ... 2009 R1 i elimle yakarım .. bu yeni nesil motorlarda artık ne yapacaklarını şaşırmış durumda milet .. egzost sagdan .. sele altına . ordanda grenaj altına konuldu . peglerden çıkarıldı . artık koyacak yer kalmadı .. kafa grenajları çift fardan .. teke düştü .. gittikçe ovalleşti sivrildi .. aerodinamik oldu .. ama incelt incelt bi yere kadar .. o cafcaflı renkler gitti düz renkler opak renkler motosiklet oldu .. agresif miş (:) ..


abi hala gönlümde yatan aslan 95 model bir CBR 900 RR dır ... bir ZZR 1100 dür ... teknoloji ilerledikçe begenilerimiz arttı . ama göz zevkimizin içine edilmeye başladı ... 2010 gelmesin .... tek ümidim suzuki ... umarım hayallerim yıkılmaz :cat::cat::cat:
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Jesse merak etme hayallerin yıkılmaz.:)

Suzuki şimdiye kadar hiç çirkin motosiklet yapmadı.(Bu segmentte)

Konu yarış motosikleti olunca ben senden biraz daha farklı bakıyorum mevzuya.
Yani incelmesi,küçülmesi,hafiflemesi,
iyi yönde bir gelişme olarak gördüğüm şeyler.
Tabii burada ince bir çizgi var.
Motosikletin dolgun,ağır görünmesini de isteyen olacak elbet.
Fakat bu istek tur ya da yol motosikletleri üzerinde olursa bence daha iyi.
Yani yarış yapmak için aldığımız bir motosiklette ağırlık büyük önem arz ediyor ve hafif olması her zaman büyük avantaj...

Yine aynı şekilde egsozun yeri de ağırlık dağılımıyla doğrudan alakalı bir şey.
Eğer, yaptığınız motosikletin ağırlık merkezini aşağıya çekmediyseniz, egsoza başka bir yer bulacaksınız.

Takdir edersiniz ki bu aletler birer mühendislik harikası ve yaptığınız her olumlu proje beraberinde daha önce rastlamadığınız türden sorunları da beraberinde getiriyor.


*************

Ben başlığı açarken oldukça dalga geçtim ama aslında tasarım bu şekline biraz da mecburi gelmiş.
Fakat yine de karenajlar ve farlar konusunda biraz daha çalışılabilirdi.
Yamaha ne kaygısı taşıdı da böyle oldu bitti bir modeli çıkardı bilemiyorum.
Şekil itibariyle yol kullanıcılarına pek mutluluk verecek gibi görünmüyor.
Fakat işin bir de pist kısmı var.
Bu konuda bişey söylemek içinse henüz çok erken.
En azından ben bişey söyleyemem.
Kasım ayından önce test sürüşü yapabileceğimi zannetmiyorum.
O zamana kadar ustaların yorumlarını okuyup ahkam kesmeye devam edeceğiz.
Kasım ya da aralık ayında kendi kişisel görüşlerimi yazarım....

Yani kısaca R1 denilen aleti iki yönlü incelemek lazım.
Cadde kullanıcıları
Pist Kullanıcıları.

Bunlardan birini tatmin edeceği muhakkak.
Yani muhakkak derken ben öyle umuyorum.
Zaten tatminsizlik olursa koca bir fiyasko demektir...

Bakalım zamanla göreceğiz.
Nasılsa yarın gidip bir tane almaya niyetimiz yok.:wiinkk::)
 
Katılım
26 Şub 2006
Mesajlar
3,292
yarış koşulları baz alındıgında .. soylediklerin de haklısın .. ki enim düşüncemde budur.. ama . yollarda durum biraz degişir.. yere saglam basan motosiklet benim için çok önemlidir.. hafiflete hafiflete . köprülerden geçemeyecez rüzgarlı havalarda (:) ..

ama genede soylüyorum ... tek ümidim suzuki kaldı .. yada .. gidip 2003 R1 alıcam :D :D :D
 
Katılım
25 Şub 2008
Mesajlar
114
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
tek kelimeyle harika olmuş yeni r1 :cat: özellikle önden görünüşüne bittim.. tabii zevk ve renkler tartışılmaz...
 
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
Yamaha hastalığı sebebiyle internette dolaşırken bulduğum şu gösterge panelini buraya ekleyeyim dedim.:)

Müsadenizle..:bounce:

.
yamahar109dtlcckptyz9.jpg
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
hmm service ışığı var olası bi arızada o ışık yanıyor olsa gerek, önceki modellerde varmı bılmıyorum. incelemedim hiç :)
bide benzın ışığı var ayriyetten göstergesi yokmu acaba?

kontakta tam ortada değil.. debriyaj ayar divasınında öle açıkta kalması sırıtmış :p

tşkler murat abi resim için güzel oldu

Tesekkur ederim begendigine sevindim :cherry:

sen yaptıysan görkem harika olmuş o photo denemesi wauuuuuuw oldum :cyclopsan
 
Son düzenleme:
Katılım
30 Tem 2006
Mesajlar
4,311
Basenlerden kilo almışa benziyor :) Ne yapmışlar güzelim r1'E yahuu
 
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
Her ne kadar gündüz devekuşu gözü olsada karanlıkta bayağı bir
hoş görüntüsü var..:cyclopsan

Gerçi kızımız biraz şaşı gibi ama o kadarı kadı kızında da var..
İstemeye birileri mutlaka gelecektir..:p

.
yamahar109dtlfaceft0.jpg
 
Katılım
14 Kas 2008
Mesajlar
27
Yamaha aslında bekleneni yaptı 2009 un en iyisi olacak ki bu 2008 den bellli ben çok begendim ha birde en alttaki mavi olanın farları çok manayk yani uzun lafın kısası 2009 yzf r1........!
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
16 Tem 2004
Mesajlar
1,465
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Son düzenleme:
Katılım
16 Ara 2008
Mesajlar
116
renk sçnkleri çok hoş bnce, farlar botox yplmş gbi pörtlk pörtlk olmş ama bnce cbr 1000 rr'den daa şık bi motor olmş anck daa bir motorum olmadıı için tknk özllkler hkknda bşi söliemiorm umrm ilerde hm böle mtrm hm de bnları dğru yrmlayablck mtr tecrübm olur
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
10 Ara 2008
Mesajlar
423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ınanamadım ne biçim yamaha
mobilet süper 52 gibi olmuş:D:D:D::D:D:D

ınanamadım ne biçim yamaha
mobilet süper 52 gibi olmuş:D:D:D::D:D:D
 
Son düzenleme:
Katılım
14 May 2006
Mesajlar
2,188
olaya şekil açısından bakıyorsak; bence her daim Suzuki bu segmentin kralıdır! Performansını bilmem, yarış motorlarına çok meraklı bir adam değilim. Ama sadece görsel güzellik açısından Suzuki bugüne kadar hep daha iyiydi diğerlerinden. Bu senede öyle olur diye düşünüyorum!
 
Katılım
5 Ara 2008
Mesajlar
27
eheuehe bendende ihinci sipariş canem beyaz olsun popondaki granaj rengi :p:p:p

Valla makına değişik bi çalışma olmuş ama ben 2005 r1 imle mutluyumm :cherry::cherry:

arkadaşim bu r1 lerın debrıyaj tasında sorun oluyor muş.zamanla ses yapıyor muş.senın kınde yok mu o problem?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst