Hadi bakalim.

Geldik bir yaris haftasina daha.
Bu yarisla birlikte sezonu yarilamis olacagiz.
Kalbimiz Kenan'la birlikte Amerika'da atacak bu defa.
Yaris sezonunun en uzun duzlugune sahip pisti Miller Motosport, umarim Kenan'a ugurlu gelir.
Bu pistte ilk defa SuperSport yarislari yapilacak.
Super Bike yarislari da ikinci kez gerçeklesecek.
Geçen Yil SBK yarislari yapildigi halde, SS kategorisi yarislari yapilmamisti.
Nedenini su an hatirlamiyorum.
Kenan geçtigimiz yil bildiginiz gibi SBK da yaristigi için piste yabanci degil.
Burada yaptigi iki yaristan birinde 12. digerinde de 14. olan Kenan, umarim bu hafta derecesinin sagindaki rakamlari çope gonderir ve yarisi birinci olarak tamamlar.
Yarin ki antremanlara bakmadan bir sey soylemek yanlis olur ama sanirim Kenan'in motosiklette artik bir sorun kalmadi.
Daha once de yazdigim gibi Kenan'in lastiklerle basi derde girmezse bu yaristan guzel bir sonuç çikarabilir diye dusunuyorum.
Kenan ne yapip edip, bu yarisi Laverty'nin onunde bitirmeli.
Yoksa Honda ilgisini bu adama yoneltecek gibi duruyor.
Bu durumda da haksiz olmazlar.
CBR 600 RR'yi urettikleri 2003 yilindan beri, sampiyonlugu kimseye kaptirmadilar.
Bu yilin bu efsanenin yikilma yili olmasini istemeyeceklerdir.
Bu nedenle sansi en fazla olan pilotun açik olmasa da destek gorecegi muhakkak.
Netice olarak, Amerika ile aramizdaki ilginç saat farki nedeniyle, tam gununu ve saatini kestiremedigim bu yarista
Kenan Sofuoglu'na basarilar diliyorum.:cat::cat::cat: