- Katılım
- 3 Haz 2009
- Mesajlar
- 19
Kenan'ın son turda iki rakibine yaptığı atakların ve geçişlerin ikisi de temizdi.Tartışılacak en ufak bir yanı da yok.Zaten ufacık bir şeyde olmuş olsa yarışın sonunda 2 rakibi de kesinlikle tebrik etmezdi ve hatta el kol hareketleri bile yaparlardı. Bizler Türk'üz ve pek sevenimiz yok. Yabancı forum sitelerinde de yazıyorum ve bu yarıştan sonra hepsi nefretlerini ve ırkçılıklarını kusmuşlar.Bir kaç tane gerçek yarışsever hariç.Seneye Kenan Allah nasip ederse MotoGP bünyesinde yer alan 250 cc sınıfının kalkmasıyla ,yeni oluşturulacak olan "Moto 2" adı verilen 600 cc sınıfında yarışacak.Ten Kate Takımı bütün gücünü buraya harcayacak ve bu yeni oluşumda gelecek olan şampiyonluk ,WSS'tan çok daha önemli gözüküyor.Şu ana kadar 50'ye yakın takım başvuru yapmış durumda.DORNA nasıl bir seçim yapacak onu kestirmek zor.Tek istediğim yarışları adam gibi yayınlayan bir yayıncı kuruluşun bu işe el atması.Çünkü NTV 'de yarışı sunan spiker arkadaş ve eski federasyon başkanı sanki huzurevinde sohbet eder gibi yarış anlatıyorlar.
Son düzenleme: