Boy tebrikler.
Dogru cevap.
Evet Kenan onundeki her iki pilottan da yavasti.
Buradaki yavasligi tur zamani olarak algilamayin.
Kenan'in her atak yapabilme ihtimali olan yerlerde, bu iki pilot, çok daha çabuk ve hizliydilar.
Yani Kenan'in çilginlik yapmaktan baska sansi yoktu.
Eger daha once geçse (ki bu ancak son 3 tur içerisinde gerçeklesebilecek birseydi) muhtemelen tekrar geçilecekti.
Saniyorum Kenan, SS tarihinin olmasa da kendisinin geç frenaj rekorunu Crutchlow'mudur ne karin agrisiysa,

onu geçerken kirdi.(Adamdaki isme bak be arkadas.)
(Boy; ilk yorumunda genel olarak ayni fikirdeyiz ve bunu oneren benim zaten. Geçen haftaki yaristan sonra, boyle yapmasi gerektigini soylemistim.

Fakat dikkat etmedigin bir kuçuk detay var.
Kenan, temas olacagini bile bile içeri aldi. Zaten temasta gerçeklesti. Kendisi de dusebilirdi.Yani metreler kala, yarisi bitirememe ihtimali vardi. Su bir gerçek ki puan alinan bir yaris, bitirilemeyen bir yaristan her zaman iyidir.
Bu cumleyi onceki yil yarislara katilirken, senin içinde yazmistim diye hatirliyorum.:wiinkk
Onumuzdeki yaris, bu iki serseri intikam almaya kalkmasinlar diye korkuyorum açikçasi.:cyclopsan