Ne varmis surus stilinde deyince, ne yok ki diyesi geliyor insanin.

Spies'in en dikkat çekici yonu, agirlik merkezini çok asagiya alarak surus yapmasi.
Bunu yaptiginiz zaman hizli tur zamanlarina imza atarsiniz, fakat hata yapma riskiniz artar.
Yani limitleri zorlamaya basladiginiz da motosikleti kontrol etmeniz neredeyse imkansiz hale gelir.
Ozellikle on tarafin pilottan bagimsiz hale gelme ihtimali var.
Tabii motosikletin ayarlarini pilota gore yapiyorsun.
Bu da dezavantaji bir nebze olsun kaldirir ama limit belli.
Spies'in en onemli ozelligi sanirim cesareti.
Inanilmaz gozu kara bir pilot ve hizli.
Hatirlarsaniz, Haga onun gibiydi.
Yillardir SBK'nin en hizli en gozu kara pilotudur Haga
Ama hiç sampiyon olamadi.
Bu yil bir sakinlik, bir dinginlik var uzerinde.
Daha once de defalarca yazdigim gibi puan almak için yarisiyor.
Bu yil çok yaklastigi sampiyonlugu bir aptalliga kurban etmek istemiyor.
Tabi boyle olunca, biz alistigimiz Haga yerine baska bir adami seyrediyoruz gibi oluyor.
Fakat puan dengesi riske girerse balatalari siyirir diye tahmin ediyorum.
Iste o zaman nasil sonuçlar ortaya çikar bilinmez ama seyretmesi çok zevkli olacagi kesin.
Bu sezon Spies'in one çikmasinin bir diger nedeni de Honda'larin sampiyonluk yarisina katilamamasidir.
Sezon basindan bu yana one sarkamayan Hondalar Haga ve Spies'in ekmegine yag surduler.
Tabii Biaggi ve Fabrizio ikilisini de unutmamak lazim.
Bunlar birbirleriyle yarisiyorlar.

Eger gurubun onundeyseler, onde
arkasindaysalar, arkada yarisiyorlar.
Adamlarda yaris kazanmak degil de birbirlerini dislemek amaci var gibi geliyor bana.

Bigun saglam kapisacaklar ama bakalim ne zaman olacak.
