- Katılım
- 7 Eyl 2007
- Mesajlar
- 2,130
ya tam bı sacmalık yaaa...tamam dolar arttıda kardesım sen tutup gsxr600 u 24900 den 32900 e cıkarırsan motoru turkıyeye getırme daha ıyı yaaa...
bu şartlar altında sıfır motor almak gittikçe imkansızlaşıyor..ikinci ellere ve 125'cc'ye talim arkadaşlar..
BKING 41.000 YTL
bune yauu.. biz geçen sene honda cıvıc aldık o fiyata yuhh bee![]()