2009 Gsx-r 1000 ?

Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
Tasarımın dogrulugu bilinmemektedir:)
2009 GSX-R 1000?
 
Katılım
26 Şub 2006
Mesajlar
3,292
yorum yapamıyacağım .. kafa grenajı ne öyle ya ???? umarım boyle çıkmaz
 
Katılım
22 Eki 2006
Mesajlar
697
dediğiniz gibi cbr XX e benziyor.. özellikle farları bayagı benzemiş.. 2008 model cok daha iyi bence..
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
1,159
Bende kafa grenajını begenmedim. SS'den çok touring motosikletin kafa grenajı gibi duruyor:)

herşeyyy yalan yalannn yalannn oluuuuppp gitttiiii

Gxx -r hayallerrrimmm yalannnn olupppp bitttiii :p
adamlar bir türlü ilerleme kaydedemiyorlar..
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Nis 2008
Mesajlar
237
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
İĞRENÇ ÖTESİ ÇOK KÖTÜ TEKNOLOJİ İYİ KASA KÖTÜ :pr:
 
Katılım
2 Ara 2007
Mesajlar
1,397
buda yamaha gıbı ıgrenccccc:pr:internetıen bulupmu koyuyorsunzu arkadaslar anlamadım gıtı bnde hondanın bı fotosu war daha hı cıkmayan onu koyım 2009 dıe:queen:
 
Katılım
7 Eyl 2007
Mesajlar
2,130
kafa grenajı rezalet olmus hele farları benı bıtırdı one yaaa hıc yakısmamıs....ama dıgr yerler oldukca sağlam egzoz hosuma gıttı bu sefer...
 
Katılım
16 Nis 2003
Mesajlar
662
Muhtemelen doğru değildir ama ben yine de çok beğendim. Kuşa çevrilmiş grenajlar şık bi biçimde geri gelmiş. Kafası da gayet hoş. Zaten K5 ve 6 nın farları K7 ve 8 in farlarından çok daha güzeldi. Bu da şık olmuş..
 
Katılım
21 Nis 2007
Mesajlar
2,162
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Şuan ki kasa daha güzel :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst