2009 1000 rr yag yakma sorunu Honda 3 hafta .S

Katılım
2 Ocak 2005
Mesajlar
436
yahu yağ yakma kiti dedikleri sadece sekman ve piston değişiyor o kadar . motor komple açılmıyor bile. bu yaptıkları çözümmü? hayır değil motor yine yağ yakıyor. oradaki serviste en son işe başlayan usta bi arkadaşımın yakınıydı ve iyiydi. eğer oysa motorun düzgün toplanır. ama yağ yakmaya devam edecek yani.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst