Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ben dün aldım Bws çamur atanlar motordan anlamıyor..birkere çok yakar olayı yok..5,7 Lt ile 70-80km/h hızda 195 km gittim..:cat:kalkışta 150 cc scooterlar'a tam gaz vermeden dumanını yutturuyor..
Ben dün aldım Bws çamur atanlar motordan anlamıyor..birkere çok yakar olayı yok..5,7 Lt ile 70-80km/h hızda 195 km gittim..:cat:kalkışta 150 cc scooterlar'a tam gaz vermeden dumanını yutturuyor..
Fark ettıysen Motor 125cc 4 zamanlı olmus az yanı eskı teknoloji yı (bana gore 2 zamanlı eskı falan degıl bıraz basıt yapılı ) 2.zamalı bırakmıs mı ne yamaha Ama makına tek sılındır fakat 4 subap baya ıyı gıder bu makına
Eskisi gibi 100km'de 5 litre yakmıyorsa almam ben..
Sonuçta benzin ülkemizde çok ucuz, bizde çok zengin bir milletiz!
ZEVK diye kendimizi avutup 2T'lere bineriz!
Arkadaşlar tartışmayın boşuna. İki zamanlı dört zamanlıdan her zaman fazla yakar ve işletim maliyeti yüksektir. Ha bu BWS kötü motordur demek değil. Şimdi bundan kullanmayan birinin yorum yapması da doğru değil. BWS hakkını veren performanslı sağlam kaliteli makinadır o ayrı. Sonuç olarak teknoloji ilerliyor. Avupada YBR enjeksiyonlu satılıyor biz iki zaman iyidir muhabbeti yapıyoruz gibi sanki. Öte yandan arkadaşın tanıttığı BWS bile enjeksiyonlu!...
BWS güzel motordur ya ben 9 sene evvel kalkandan kaşa aynı gün 2 kere gittim döndüm 40 derece sıcaklıta 90kmh gittim ne şişti ne bişi birde az yakmıştı gerçe o zamana benzin ucuzdu.Ama 4 zamanlıdansa 2 tercihimdir
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
alanyada 2 yıl kesintisiz bws kullandım.. ben bu zaman kadar oyle bi motor ne duydum ne gordum ne kullandım.. çamur atanlar kendi çamurlarında boğulsunlar... ben 110 kiloyken 140 kiloluk artçımla alanyada kaleye çıkıyoduk kasılmıyodu.. tek başıma 135km/h gördüm ve dengesinde en ufak bi tehlike yoktu.. keşke cüssem biras daha müsait olsa da altımda kelebek gibi durmasaydı.. şimdi de onu kullanıyo olurdum...