2008 Yamaha Bws Fi 125

Katılım
26 Nis 2008
Mesajlar
396
ARKADAŞLAR YENİ YÜZÜYLE 2008 MODEL YAMAHA BWS 125 Fİ BWS YE 2 ZAMANLI ÇOK YAKAR ESKİ TEKNOLOJİDİR DİYE ÇAMUR ATANLARA GÜZEL BİR CEVAP :)


y1pvfn66fgxtqqlusa6ltevpd9.jpg

y1pvfn66fgxtqpbxkzca8hccz3.jpg

dsc00465rj9sm1.jpg

dsc00524wa4al0.jpg

1219878212ml5.jpg

y1pbsoyjymjdkamgxp9fr81yz4.jpg



bwsfi125pb4.jpg
 
Katılım
27 Şub 2008
Mesajlar
383
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ben dün aldım Bws çamur atanlar motordan anlamıyor..birkere çok yakar olayı yok..:)5,7 Lt ile 70-80km/h hızda 195 km gittim..:cat:kalkışta 150 cc scooterlar'a tam gaz vermeden dumanını yutturuyor..:)
 
Katılım
18 Ocak 2007
Mesajlar
2,413
Fark ettıysen Motor 125cc 4 zamanlı olmus az :) :) :) :) yanı eskı teknoloji yı (bana gore 2 zamanlı eskı falan degıl bıraz basıt yapılı ) 2.zamalı bırakmıs mı ne yamaha :p Ama makına tek sılındır fakat 4 subap baya ıyı gıder bu makına :)
 
Katılım
4 Eki 2007
Mesajlar
592
Eskisi gibi 100km'de 5 litre yakmıyorsa almam ben..
Sonuçta benzin ülkemizde çok ucuz, bizde çok zengin bir milletiz!
ZEVK diye kendimizi avutup 2T'lere bineriz!

=)
 
Katılım
27 Şub 2008
Mesajlar
383
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
B.m.O

100 km'de 5 Lt olayını nereden uydurdun anlamadım..ben dün öçltüm kalkış dahil tam gaz gidersen 3,7 yakıyor..:)
 
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
1,129
Vavvvvvvvvvv o sarı çok nefis yaa:cat: lastikler jant o biçim enduromu yapacaklar onunla:cyclopsan
 
Katılım
10 Mar 2006
Mesajlar
370
Motosikleti
Pancar Motoru
Arkadaşlar tartışmayın boşuna. İki zamanlı dört zamanlıdan her zaman fazla yakar ve işletim maliyeti yüksektir. Ha bu BWS kötü motordur demek değil. Şimdi bundan kullanmayan birinin yorum yapması da doğru değil. BWS hakkını veren performanslı sağlam kaliteli makinadır o ayrı. Sonuç olarak teknoloji ilerliyor. Avupada YBR enjeksiyonlu satılıyor biz iki zaman iyidir muhabbeti yapıyoruz gibi sanki. Öte yandan arkadaşın tanıttığı BWS bile enjeksiyonlu!...
 
Katılım
26 Nis 2008
Mesajlar
396
Aynen öle serkani kardeşim artık bws enjeksiyonlu ve 4 sübap kymco culara duyrulur :D:D 2 zamanlı bwsyıde 4 zamanlısınıda geçemezsiniz :D:D
 
Katılım
20 Kas 2006
Mesajlar
632
BWS güzel motordur ya ben 9 sene evvel kalkandan kaşa aynı gün 2 kere gittim döndüm 40 derece sıcaklıta 90kmh gittim ne şişti ne bişi birde az yakmıştı gerçe o zamana benzin ucuzdu.Ama 4 zamanlıdansa 2 tercihimdir
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ara 2007
Mesajlar
2,819
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ben bw's nin abisini kullanıyorum çokda memnunum şimdi bunu satıp yamaha rx115 e geçicem..

ben demiştim bi zamanlar: bu motoru satarsam eğer bi sonraki motorum yine 2 zamanlı olacak..
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 Ağu 2007
Mesajlar
143
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
alanyada 2 yıl kesintisiz bws kullandım.. ben bu zaman kadar oyle bi motor ne duydum ne gordum ne kullandım.. çamur atanlar kendi çamurlarında boğulsunlar... ben 110 kiloyken 140 kiloluk artçımla alanyada kaleye çıkıyoduk kasılmıyodu.. tek başıma 135km/h gördüm ve dengesinde en ufak bi tehlike yoktu.. keşke cüssem biras daha müsait olsa da altımda kelebek gibi durmasaydı.. şimdi de onu kullanıyo olurdum...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst