- Katılım
- 15 Ağu 2007
- Mesajlar
- 1,249
- Konu Yazar
- #1
Bütün markların Tasarımlarının artık ne kadar berbat bir noktaya geldiginin son resmidir..
Bütün markların Tasarımlarının artık ne kadar berbat bir noktaya geldiginin son resmidir..
En sade ve güzel tasarım, Honda CBR 600RR'da var. :wiinkk:
Paylaşım için teşekkürler. :rendeer:
En sade ve güzel tasarım, Honda CBR 600RR'da var. :wiinkk:
Paylaşım için teşekkürler. :rendeer: