2008 motosikletin yılı olacak / Ayşe Şule BİLGİÇ

Katılım
3 Kas 2006
Mesajlar
2,854
Ayşe Hanımda ilginç değişimler var:silent:
Bu enteresan bir tavır ve yazı olmuş.

Ülkemizde üretimin gelişmesini, uluslararası marka çokarmayı bizlerde canı gönülden isteriz elbette. Ancak bunu yapacak olan firma-kişi, sermaye birikimini biz motorcuların ceplerinden mi karşılayacak hem de 3. sınıf kalitesiz Çin İşi montajları kakalıyarak:silent: Dur bakalım ne çıkacak bu işin altından.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst