2008 Model Ybr mi 0 Salcano mu??

Katılım
21 Tem 2012
Mesajlar
23
Merhaba arkadaşlar;

Yaklaşık 1 haftadır motor araştırıyorum çok marka model arasında gittim geldim en sonunda bütçem ve kalite açısından 2 motor arasında kaldım

sizce siz olsanız 2008 model ybr mi alırsınız aynı fiyata yoksa 0 salcano wolf s mi alırsınız?

sonuçta salcanoda ybr motoru kullanıyormuş ve kullananlarda gayet memnunmuş yedek parçada ucuz ve bulunabilirmiş yakıtta iyi hem birde sıfır
ama işte öbür yandan da ybr ni tipi bir başka insan baktıkca bakası geliyor biraz da 2.el olan motorlarda tereddüt içinde kaldığım için Bu konuyu Açtım

Bilgilendirirseniz Sevinirim

Şimdiden teşekkürler...
 
Katılım
13 Haz 2009
Mesajlar
5,384
kardeş ben salcano kullanıcısı olarak sana tavsiyem öncelikle kullanma süren uzun süre binerim 3-5 yıl gibi salcano almanı tavsiye ederim sonuçda sıfır motor ancak alıp da 6 ay 1 sene içinde değiştirirm dersen ybr al sonuçda piyasası var 2 elde satarsın zararında pek olmaz karar senin sonuçda ikisininde motoru aynı kardeşler yani :)
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
geçen yıl bende aynı senin gibi ikilemde kalmıştım sıfır salcano alıp yıllarca kullanasım vardı fiyatta da anlaştık ama sonra ya çabuk sıkılırsam diye düşünmeden edemedim ve gidip aynı paraya 2 el ybr aldım 1 yıldır kullanıyorum bu gün satsam aldığım fiyata çok rahat satarım hatta zorlasam 100 veya 200 kar bile ederim 2 eli çok güzel eğer temizse ve 1 yıl sonra satacak olsan ybr al yoksa uzun yıllar binerim dersen salcano derim
hee ben bu gün motor alacak olsam gene ybr alırım şartlar senin gibi olsa yani ama temiz 2. el ybr bulmak zor ben 15 gün yaya gezdim sakarya da bakmadığım ybr kalmadı en son düzce den gittim aldım eski sahibi iyi bi arkadaştı hala da görüşüyoruz kendisi ile iyiki ybr almışım:)
 
Katılım
24 May 2012
Mesajlar
467
bence uzun süre satmıcaksan 0 salcano al ben bi kere 2.el aldım ve 3 ay geçti satma kararı verdim ve satıyorum .tabi bu benm şanszlıgımda olabilir .. ama 0'dan şaşma ve aynı zamanda kaliteli olmasını da istiyosan salcano derim karar senin Allah gönlüne göre versin ...
 
Katılım
14 May 2011
Mesajlar
3,443
kullanıcaksan satmıcaksan salcano al

bi sene binerim satarım dersen ybr al
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
mopetle bi kere basarsın sonra bi hafta bakım, tamir yaparsın. Bizde sürdük mobilet yani. Bilipdurum.
 

soa

Katılım
29 Haz 2011
Mesajlar
854
bisiklet alacaksan al salcano ama motosiklet diyorsan tabiki ybr
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
mopetle bi kere basarsın sonra bi hafta bakım, tamir yaparsın. Bizde sürdük mobilet yani. Bilipdurum.
ya adem saçmalama ne 1 hafta bakımı biğz her gece yarışıyorduk hemde hiç bakım yapmadan yani o bir hafta bakım dediğin sadece mopedlere çamur atma olayı:jocolor:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst