2008 Honda Cbr 125 R

Katılım
13 Haz 2008
Mesajlar
1,331
Motosikletin ilk sahibiyim, Mart 2008'de sıfır aldım.
Kapalı garajda durmaktadır dolayısıyla kışın kar-yağmur-çamur, yazın güneş ışığı altında kalmamıştır. Renginde-stickerlarda solma yoktur.
Kilometresi aksatılmadan, zamanında bakımları yapılmıştır. Motor yağı Mobil1 10w40 yağ kullanılmıştır.
Zincir-dişli setin ve lastiğin durumu gayet iyidir. Zincir düzenli olarak gaz yağıyla temizlenip Würth Dry lube sprey yağ ile yağlanmıştır. Alan kişi masraf yapmadan kullanabilir.
Kilometresi kesinlikle orjinaldir. Çoğunlukla hafta sonu gezilerinde kullanılmıştır. Apaçi motoru değildir herhangi bir yeriyle oynanmamıştır.
Aciliyetten değil artık pek kullanmadığım için satıyorum dolayısıyla fazla pazarlık payı yoktur.
Başka bir motosiklet veya herhangi bir şeyle takas yapılmaz.



http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-2008-model-honda-cbr-125-r-173453876/detay/
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst