gerçi benim değil parası olup alabileceklerin beğenmesi lazım aslında

lakin ben beğendim. ilk başta özellikle farklı gelen kafa kısmı, göğüs kısmı hatları biraz sertliğini kaybetmiş gibi..
hucuma geçmiş bir avcı kuş görüntüsü şimdi biraz daha robotic bir görüntü almış. Hatta siyah beyaz rengi bana yıldız savaşları filminin askerlerini hatırlattı. kırmızı siyah ise ateş kuşundan çok ateş böceğini

repsoller ise zaten bana çok hoş gelmemiştir.
Ben arka kısmını beğendim. Farklı ama kafa kısmı kadar itici değil.. Hatta iyiniyetle itici bile olmadığını hatta hoş göründüğünü söyleyebilirim.
Daha çok bir ara geçiş formu gibi görünüyor. Bir ara form gibi. İnsanları değişikliğe hazırlayabilmek için belki de.. Ve bundan sonraki versiyon bence asıl muhteşem şey o olacak..
Başta da dediğim gibi benim değil parası olanların beğenmesi lazım. r1 diye tutturanlara şaşıyorum. Ama bu da zevk işi.. Herkesin tercih ettiği hatlar doğal olarak farklılaşıyor. Bende yeni r1 lerden ve honda hornetlerden iğreniyorum.
yine de tarz ve stil olarak benim favorim sadece r6s ve bir önceki kasa honda hornet. ne yazık ki ben onları alabilecek duruma geldiğimde onlar da iyice silinmiş olacaklar tıpkı er5 te olduğu gibi..