Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
şu honda ve kawasaki'lere bi türlü ısınamıyorum:farao:mersin otomobil ve motosiklet fuarına gidecem yarın,kurcalayacam bütün motosikletleri...ne neymiş yakından iyice bi görelim
valla değişik bir tasarım olmuş ama şimdiye kadar cbr ların tasarımı sade ve hoş olurdu ama burda biraz kişilğini bozmuşlar gibi geldi.Farlara birşey demiyorum saçma olmuş.Aynalar gsx-r gibi hoş değil.ve egsoz sanki kuyrukta daha bi yakışıyo.bence 2007 fireblade çok daha güzeldi.
Anlaşılan bu 2008de en iyi R1 gibi:wiinkk:
Evet Resimlerde biraz tuhaftı alıştığımız CBR'lardan biraz değişikti sanki...
Ama Videodaki efektlerdenmidir nedir, videoyu ve motoru beğendim.
Tabii bide yakından görmek lazım... :cat:
su fuar bi gfelsinn yakından bi görelim bakıcaz artıkın bence süper olmus alet ben bi sinyallerin aynada olmasını beğenmedim onun yuzunden anlalar cok kaba duruyo haricinde süper olmus bide bence eski farlar daha iyi gibiydi ama buda güzel bölece bvütün ön grenaja yayılmıs farların ustu tarla gibi kalmamıs :d
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
valla sadece şu yukardaki videoya bakarak yorum yapıyorum berbat bi motor 1000RR aynı 600F gibi görünüyor açıkcası hepsini geçtiniz o farlar ne öle kawasaki görmesin valla dava açar benim farlarımı çaldınız diye çok kötü hondaya yakışmamış