2008 CBR 1000RR Video

Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
2008 CBR 1000RR
[YT]1in2xpOS6ws[/YT]

[YT]0YqHPLzvZcg[/YT]
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
ya ben bu makinanın resimlerini hiç beyenmemiştim
ama sanki şindi hoşuma gitti,
bi gelsin bakalım fuara:cat:
 
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
bu motorun halen kötü olduğu düşüncesindeyim görüntü olarakk uykusunu alamamış baykuş gibi duruyoo
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Eki 2007
Mesajlar
269
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
şu honda ve kawasaki'lere bi türlü ısınamıyorum:farao:mersin otomobil ve motosiklet fuarına gidecem yarın,kurcalayacam bütün motosikletleri...ne neymiş yakından iyice bi görelim
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
Evet evet ben bunu istiyorum.. SV650 ile takas ederlermiki :cherry:
 
Katılım
13 Mar 2007
Mesajlar
353
pınarr sende iyi reklam yapıyosun haa sv sv sv iyiki aldin haa allah olmayanlara nasip etsin
 
Katılım
12 Eyl 2007
Mesajlar
689
valla değişik bir tasarım olmuş ama şimdiye kadar cbr ların tasarımı sade ve hoş olurdu ama burda biraz kişilğini bozmuşlar gibi geldi.Farlara birşey demiyorum saçma olmuş.Aynalar gsx-r gibi hoş değil.ve egsoz sanki kuyrukta daha bi yakışıyo.bence 2007 fireblade çok daha güzeldi.
Anlaşılan bu 2008de en iyi R1 gibi:wiinkk:
 
Katılım
20 Ağu 2007
Mesajlar
1,269
Fireblade :queen:


Evet Resimlerde biraz tuhaftı :p alıştığımız CBR'lardan biraz değişikti sanki...
Ama Videodaki efektlerdenmidir nedir, videoyu ve motoru beğendim.
Tabii bide yakından görmek lazım... :cat:
 
Katılım
1 Eki 2007
Mesajlar
880
su fuar bi gfelsinn yakından bi görelim bakıcaz artıkın bence süper olmus alet ben bi sinyallerin aynada olmasını beğenmedim onun yuzunden anlalar cok kaba duruyo haricinde süper olmus bide bence eski farlar daha iyi gibiydi ama buda güzel bölece bvütün ön grenaja yayılmıs farların ustu tarla gibi kalmamıs :d
 
Katılım
24 Eyl 2006
Mesajlar
121
satışlar gösterecek kim ne kadar iyi olmuş.ben şahsen yeni 1000lik kawasaki ve hondayı hiç beyenmedim.çok ama çok kötü olmuşlar.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
22 Kas 2005
Mesajlar
1,051
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
valla sadece şu yukardaki videoya bakarak yorum yapıyorum berbat bi motor 1000RR aynı 600F gibi görünüyor açıkcası hepsini geçtiniz o farlar ne öle kawasaki görmesin valla dava açar benim farlarımı çaldınız diye çok kötü hondaya yakışmamış
 
Katılım
27 Eki 2007
Mesajlar
272
ön tipi bozmuşlar bence o keskin hatlar devam etmeliydi

ayrıca kuyruk çok sade kalmış

egzos ince ve biçimsiz birde yana konunca işin içinden çıklmaz hal almış

tabiki teknolojiye bişiy diyemiyoruz

geri kalan herşey güzel

................. hala honda hayat onda ..............................................
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst