2008 Bmw R1200 Gs

Katılım
19 Haz 2008
Mesajlar
45
Bu gün deneme sürüşü yaptım. Bu kadar kolay kullanılan bir motosiklet olduğunu bilseydim keşke...

Eski kasasına bi fyat söylediler (0 fiyatı) inanılmaz. 105 BG'lik 2008'lere de düzgün indirim yapıyorlar.
 
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
1,129
Bu gün Borusan'dan aradılar.2008 Adventure'ye kampanya başlatmışlar.19.000€
daha önceki fiyatı 24.000€ idi.(Akropoviç eksoz ve sadece arka topcase istemiştim.)
 
Katılım
1 Eki 2008
Mesajlar
1,071
Arkadaşlar katılıyorum. Motor süper; aksini iddaa etmek cahillik olur, ama şurası bir gerçek ki burası Almanya değil Türkiye. Benzin 3 YTL. 3-4 defa 80 ytl lik benzin alındı mı bu motorun tadı kaçar gibi geliyor. İlk başta ya ben bunu zevkime veriyorum yada kurye değilim ki o kadar bineyim geyikleri yapılıyor ama 4. defa araç yakıtı gibi benzin parası verilince görüş değişir gibime geliyor. O yüzden temel mantık oranında ben F650 GS derim... Çünkü yakıtı 250cc bir motora çok yakın bir değer.. Verdiği hizmet ise 250cc ile mukayese edilemeyecek kadar büyük konfor.. O sebeble motorum F650GS dir... Kusura bakmayın..
 
Katılım
4 Ağu 2005
Mesajlar
3,759
1200 gs bildigim kadariyla 5.5 6 litre yakiyor..
hatta daha da azalabilirmis..
dolayisiyla 1200 gs icin bu rakamlar normal ve kabul edilebilir..
 
Katılım
19 Haz 2008
Mesajlar
45
Almanya'da benzin daha ucuz değil. Hem bu motoru alıp şehir içinde dur kalk yapacak halimiz yok. Uzun yolda da, 1000 cc lik rakiplerinden bile daha az yakıyormuş. Hem Allahaşkına, bu alete zevk için araba kadar para veren araba kadar yakmasına aldırmaz bence.

Allah para ve kullanacak sağlık, zaman ve imkan versin almakta tereddüt etmem.
 
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
1,129
Almanya'da benzin daha ucuz değil. Hem bu motoru alıp şehir içinde dur kalk yapacak halimiz yok. Uzun yolda da, 1000 cc lik rakiplerinden bile daha az yakıyormuş. Hem Allahaşkına, bu alete zevk için araba kadar para veren araba kadar yakmasına aldırmaz bence.

Allah para ve kullanacak sağlık, zaman ve imkan versin almakta tereddüt etmem.

Aynen katılıyorum size.:cat: 20.000-24.000 € verip motosiklet alan insan çok yakıyor diye bu aletleri garajda bekletemez herhalde. :farao: İsterse 10 litre yaksın fazlasıyla değer bu makineye. :cat: " Çok keyf çok parayla olur" derler. :) İnşallah gün gelir bizimde olur.:p
 
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
25
bu motor için de diğer bmw modellerinde olduğu gibi alçak sele seçeneği yokmu? ya da yoksa bile bu temin edilemez mi bireysel olarak?
 
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
1,129
bu motor için de diğer bmw modellerinde olduğu gibi alçak sele seçeneği yokmu? ya da yoksa bile bu temin edilemez mi bireysel olarak?

gs1200 adv 2009 fuarında 1300cc olarak tanıtıldı.
Sele yüksekliği düz gs lerinki gibi 850 mm e kadar düşürüldü
opsiyonel olarak tabii.
Normalde adv nin sele yüksekliği 890-910 mm.
 
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
25
Bu Motor Değil Resmen Robot. Bunu istanbul Trafiginde Kullanmak İçin Heralde 1.85 boyu geçmeniz lazım. Tam bana göre diyebilirim çünkü diğer motorlarda dizim direksiyona değiyor.Ama fiyatı biraz üst seviye.



İnşaallah :)

keşke boy konusunda senin kadar şanslı olabilseydim. 1.70 boyum, ve bu motora ancak parmak uçlarımda bale yaparcasına binebiliyorum!:queen:

gs1200 adv 2009 fuarında 1300cc olarak tanıtıldı.
Sele yüksekliği düz gs lerinki gibi 850 mm e kadar düşürüldü
opsiyonel olarak tabii.
Normalde adv nin sele yüksekliği 890-910 mm.

o zaman bunun da vardır bir hal çaresi sanırım! inşallah böyle bi şansım vardır!:silent:
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Mar 2007
Mesajlar
338
Geçen gün uzun yol yaptım, güzergah İstanbul kadiköy'den çıktık eskihisar topçular yalova bursa, ordan uludağ otellere kadar çıkılır..
Aynı yoldan geri dönüş ve depo agzına kadar doldurulur..
Km'de 154 kuruş yaktı..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst