- Katılım
- 12 Mar 2007
- Mesajlar
- 1,129
ilk vitesli motorum 1200gs ve diyebilirim ki düşündüğüm kadar zorlanmadım. kullanımı çok rahat. ama yüksekliğinden ötürü sıkışık trafikte zorlanıyor insan.
Yurdum insanı onada çare buldu:cherry:
http://www.motosiklet.net/forum/guncel-haberler/53885-motobot-6-a.html
İsteğe göre özel imalat