2008 1000rr

Katılım
20 Mar 2006
Mesajlar
379
:rendeer::rendeer::rendeer:naylon motorcu seni yağmurda binmezsin rüzgarda hele hiç sen gaza da tam basmazsın sende motormu eskir hiç bir lastiği bile 15.000 km kullanabiliyorsun senden motor alınır ellam! hayırlı olsun güle güle bin
 
Katılım
20 Şub 2008
Mesajlar
403
hayırlı olsun abi allah bizede nasıp etcekmi acaba allah kaza bela vermesın abi
 
Katılım
12 May 2006
Mesajlar
1,224
hayırlı olsun Allah kaza bela vermesin iyi sürüşler :cat:
 
Katılım
4 Eki 2007
Mesajlar
592
Hayırlı olsun.. Tabii fotoğraf şart bence.. Evet evet, olay fotoğrafta! :p
 
Katılım
14 Mar 2007
Mesajlar
558
hayırlı uğurlu olsun.allah kazasız belasız kullanmak nasip etsin.caddelerden ilk görüntülerini bekliyorum.
 
Katılım
11 Tem 2007
Mesajlar
2,824
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
güle güle kullanın.
her ne kadar millet şeklini şemalini beğenmeyip eleştirse de bence oldukça hoş bir stili var.
kazasız belasız ağız tadı ile binebilmenizi diliyorum.
 
Katılım
1 Ara 2006
Mesajlar
203
Hayırlı olsun abi ALLAH iyi günlerde kullanmayı nasip etsin ve En ufak cizikten kazadan beladan korusun
 
Katılım
11 Şub 2008
Mesajlar
1,083
güzel iyi günlerde binmen dileğiyle allah kaza bela vermesın
 
Katılım
6 Nis 2008
Mesajlar
277
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hayırlı uğurlu olsun, tekerin yere sağlam bassın.
 
Katılım
7 Ara 2007
Mesajlar
599
hayırlı uğurlu olsun Allah kaza bela vermesin:rendeer:
bizede nasip olur inş bi gün böle bi makina:)
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
hayırlı uğurlu olsun, resimlere bakarken ağzımı peçeteyle silyodum...
 
Katılım
21 Nis 2007
Mesajlar
2,162
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hayırlı Olsun...Kazasız Belasız Sürüşler Dilerim...:cherry:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst