- Katılım
- 12 Kas 2006
- Mesajlar
- 2,878
Aboooo 5 gun sonra 18 oluomus o zmnda kendısını 68 yasında gosterırı
).. NEse o topıgı ben accam gorursun ...
Aboooo 5 gun sonra 18 oluomus o zmnda kendısını 68 yasında gosterırı).. NEse o topıgı ben accam gorursun ...
e hadi hayırlısı 2008 e nasıl girersek oda bize öyle girermiş.:queen: