- Katılım
- 23 May 2007
- Mesajlar
- 120
- Konu Yazar
- #1
ewet arkadaşlar
2007 yazınıda geride bıraktığımız şu günlerde
sizlerle en güzel anlarımın fotolarını derleyip
tparlayıp klip haline getirip paylaşmak istedim.
bu videodaki olan olmayan tüm dostlarıma tek bir kelime
söylemek istiyorum ki o da şudur;
İYİKİ VARSINIZ ARKADAŞLARIM,
2008 yaz ayında görüşmek dileğiyle,malum kış geldi
iyi seyirler
http://www.youtube.com/watch?v=D98SydKuCzw
2007 yazınıda geride bıraktığımız şu günlerde
sizlerle en güzel anlarımın fotolarını derleyip
tparlayıp klip haline getirip paylaşmak istedim.
bu videodaki olan olmayan tüm dostlarıma tek bir kelime
söylemek istiyorum ki o da şudur;
İYİKİ VARSINIZ ARKADAŞLARIM,
2008 yaz ayında görüşmek dileğiyle,malum kış geldi
iyi seyirler
http://www.youtube.com/watch?v=D98SydKuCzw