2007 yazı unutulmaz anlarımın fotoları

Katılım
23 May 2007
Mesajlar
120
ewet arkadaşlar
2007 yazınıda geride bıraktığımız şu günlerde
sizlerle en güzel anlarımın fotolarını derleyip
tparlayıp klip haline getirip paylaşmak istedim.
bu videodaki olan olmayan tüm dostlarıma tek bir kelime
söylemek istiyorum ki o da şudur;
İYİKİ VARSINIZ ARKADAŞLARIM,
2008 yaz ayında görüşmek dileğiyle,malum kış geldi :eek:

iyi seyirler :)

http://www.youtube.com/watch?v=D98SydKuCzw
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
kız muratı gördüm sanki...

evet evet kızmuratı gördüm:queen:
 
Katılım
12 Eyl 2007
Mesajlar
689
abi hepsi çok güzel emeğine sağlık 2008i bekliyorum.
kazasız belasız sürüşler
 
Katılım
23 Eki 2007
Mesajlar
12
eline sağlık çok güzel olmuş
darısı bizim başımıza inşalllaaahhhh........
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Kışın motora binmiyo musun :cherry:
 
Son düzenleme:
Katılım
23 May 2007
Mesajlar
120
tubiş,,,kışın işlerimden dolayı az uzak duruyorum:(
teşekkürler arkadaşlar
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst