2007 Yamaha YBR 125 aldim..

Katılım
23 Mar 2007
Mesajlar
279
en hayırlısını yapmışşsın. Umarım uzun uzun geze geze toza toza güle güle keyifli keyifli binersin ybr ne.
 
Katılım
8 Ara 2005
Mesajlar
409
hayırlısı olsun geçekten çok iyi bir karar zamanla bu motor sana daha güzel gelecek ben 250 chooper dan sonra bile ybr daha güzel geldi.
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Hayırlı uğurlu olsun,kazasız belasız kullanman dileğiyle...:rendeer:Başlangıç için uygun bir motor almışsın,düşüncelerin sadece yazılarda kalmadığını,işe yaradığını da burada görebiliyoruz.Bazılarına ne dersen de gider bildiklerini okurlar,ama sormaktan da geri kalmazlar.Bu arkadaşımız önerileri değerlendirmiş ve doğru bir seçim yapmış.Kendisini tebrik ediyorum:cat:
 
Katılım
31 Tem 2006
Mesajlar
117
hayırlı uğurlu olsun iyi bir seçim yapmışsın resminide koysan çok iyi olurdu:cat:
 
Katılım
3 May 2007
Mesajlar
336
2007 Yamaha YBR 125 aldim.. Daha yuksek cc li bi motosiklet alicaktim ama yeni basladigim icin 125cc olmasi lazimmis.. sizin yorumlariniza dayanarak bunda karar kildim.. Biyerden baslamak lazimdi.. neyse herkeze iyi aksamlar



hayırlı olsun. kazasız belasız sürüşler. nerden kaç paraya aldın?
 
Katılım
21 Nis 2007
Mesajlar
2,162
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hayırlı olsun arkadaşım iyi bir seçim yapmışsın
 
Katılım
22 Eki 2006
Mesajlar
697
hayırlı olsun.iyi sürüşler.. ve cok da güzel bir seçim yapmışsın... allah kaza bela vermesin....:rendeer:
 
Katılım
21 Nis 2007
Mesajlar
2,162
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arkadaşım sectiğin motor superr allah kaza bela wermesin we motorunun kıymetını bıL :cat::cat: saygılarımla...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst