Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Hayırlı uğurlu olsun,kazasız belasız kullanman dileğiyle...:rendeer:Başlangıç için uygun bir motor almışsın,düşüncelerin sadece yazılarda kalmadığını,işe yaradığını da burada görebiliyoruz.Bazılarına ne dersen de gider bildiklerini okurlar,ama sormaktan da geri kalmazlar.Bu arkadaşımız önerileri değerlendirmiş ve doğru bir seçim yapmış.Kendisini tebrik ediyorum:cat:
2007 Yamaha YBR 125 aldim.. Daha yuksek cc li bi motosiklet alicaktim ama yeni basladigim icin 125cc olmasi lazimmis.. sizin yorumlariniza dayanarak bunda karar kildim.. Biyerden baslamak lazimdi.. neyse herkeze iyi aksamlar