Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
2007 Yamaha YBR 125 aldim.. Daha yuksek cc li bi motosiklet alicaktim ama yeni basladigim icin 125cc olmasi lazimmis.. sizin yorumlariniza dayanarak bunda karar kildim.. Biyerden baslamak lazimdi.. neyse herkeze iyi aksamlar
waaay aldın demek motoru. :cat:hayırlı uğurlu olsun, kazasız belasız binersin inşallah. :wiinkk:E herkes gibi ben de foto bekliyorum ona göre. rengini de görmüş oluruz. hadi hadi...:wiinkk:
2007 Yamaha YBR 125 aldim.. Daha yuksek cc li bi motosiklet alicaktim ama yeni basladigim icin 125cc olmasi lazimmis.. sizin yorumlariniza dayanarak bunda karar kildim.. Biyerden baslamak lazimdi.. neyse herkeze iyi aksamlar