2007 Yamaha YBR 125 aldim..

Katılım
13 Eki 2006
Mesajlar
26
2007 Yamaha YBR 125 aldim.. Daha yuksek cc li bi motosiklet alicaktim ama yeni basladigim icin 125cc olmasi lazimmis.. sizin yorumlariniza dayanarak bunda karar kildim.. Biyerden baslamak lazimdi.. neyse herkeze iyi aksamlar
 
Katılım
5 May 2006
Mesajlar
588
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hayırlı olsun kazasız belasız sürüşler.Foto yokmu abicim?
 
Katılım
19 Mar 2007
Mesajlar
188
Hayırlı olsun, kazasız belasız inşallah.
Nasıl ilk izlenimlerin, kullanma şerefine ermişsindir heralde.
 
Katılım
3 Şub 2007
Mesajlar
2,231
Seçtiğin marka süper.Doğru seçim yapmışsın:cat:.Hadi hayırlısı olsun...
 
Katılım
26 Eki 2006
Mesajlar
907
waaay aldın demek motoru. :cat:hayırlı uğurlu olsun, kazasız belasız binersin inşallah. :wiinkk:E herkes gibi ben de foto bekliyorum ona göre. rengini de görmüş oluruz. hadi hadi...:wiinkk:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 Mar 2007
Mesajlar
155
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hayırlı ugurlu olsun ....:rendeer:
 
Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
4,992
2007 Yamaha YBR 125 aldim.. Daha yuksek cc li bi motosiklet alicaktim ama yeni basladigim icin 125cc olmasi lazimmis.. sizin yorumlariniza dayanarak bunda karar kildim.. Biyerden baslamak lazimdi.. neyse herkeze iyi aksamlar

dostum resim olmadan benden cevap yok.
resiiiim.
 
Süper Moderatör (BBRR)
Katılım
12 Haz 2005
Mesajlar
8,442
iyi bir motordur.. dayanıklı yedek parçası ucuz sürücüsünü üzmeyen bana görede 125 cc nin en iyi motorudur..hayırlı olsun
 
Katılım
13 Eki 2006
Mesajlar
26
Herkeze tesekkur ederim.. cumartesi eve gondericekler.. aksam resimlerini ceker.. buraya koyarim.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst