GorkeM1 Katılım 10 Haz 2006 Mesajlar 6,542 7 Ocak 2007 #21 praetorian' Alıntı: ya fazer ya vfr.. baska yol yok bana galıba.. Genişletmek için tıkla ... bana 600F sana Vfr , o zaman gideriz biz heryere...
praetorian' Alıntı: ya fazer ya vfr.. baska yol yok bana galıba.. Genişletmek için tıkla ... bana 600F sana Vfr , o zaman gideriz biz heryere...
arslanfb Katılım 17 Ara 2006 Mesajlar 1,741 24 Ocak 2007 #22 her sene dahada bi güzelleşiyo valla bana fazerin rüzgarı deymiş bi kere başkası kesmez. :queen: :queen:
her sene dahada bi güzelleşiyo valla bana fazerin rüzgarı deymiş bi kere başkası kesmez. :queen: :queen: