2007 R1 Gerçekten Yollara Çıktı

Katılım
30 Ara 2005
Mesajlar
4,358
Hayırlı olsun. Maşallah güzel makine. Kazasız sürüşlerin olur inşallah.
 
Katılım
17 Mar 2007
Mesajlar
121
alana hayırlı olsun.kazasız belasız sürüşler dilerim.
motor mükemmel görünüyo:cat:
 
Katılım
25 Nis 2007
Mesajlar
177
tüüü tüüü üüüü maşallah
bayıldım olagan üstü süper bişey bu ya güle güle kazasız belasız günlerde kullan insallah.
eeeeeee artık bize de bi tur attırırsın demi arkadasım hehe
 
Katılım
30 Mar 2007
Mesajlar
76
Ben makinenin güzelliğinden ziyade sıfır alınmış bir şeyin ilk sürüş heyecanına bayıldım, Allah kaza bela vermesin, bize de bu heyecanlardan nasip etsin inşallah..
 
Katılım
26 Kas 2006
Mesajlar
53
allah kaza bela vermesin resimler gerçekten harika nasıl özendim bilemezsin daha yepyeni makina kutusundan çıkarılıyo yaa maşallah diyelim nazar değmesin
 
Katılım
21 Eyl 2006
Mesajlar
1,799
hobaa olay budur. tamamen duygusal. güle güle binmek nasip olur inşallah
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
202
yahu ben motor alsam öyle ilk kutusunu açıcam aynaları falan takıp ilk üstüne binicem heyecandan bacaklarım titrer düşerim be :) hayırlı olsun çok güzel motor kazasız belasız biner inşallah
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst