- Katılım
- 21 Nis 2006
- Mesajlar
- 254
o duygu nekadarda güzeldir ya..Allah kaza bela vermesin hayırlı ugurlu olsun..
hayırlı olsun :rendeer: süper bir makina darısı başımıza![]()
haklısın darısı başımıza inşallah nazara gelmez allah nazardan saklasın en önemlisi o kazasız belasız sürüşler .kaç paraya geldi.
kardeş kutuda nerden geldi motor.bende r6 dusunuyomda