- Katılım
- 20 Eki 2010
- Mesajlar
- 69
- Konu Yazar
- #1
Arkadaşlar merhaba,
Arkadaşımın bir motoru vardı öyle merdiven altı bi motordu 2007 yılında almıştı çok kullanmadığından masraf olmasın diye plaka çıkarmadı.Şimdi ben aldım arkadaşımdan motoru ben plaka çıkarmak istiyorum.
1)Ceza ödermiyim?veya normal plaka çıkarma işlemlerinden daha fazla bi fiyata mı mal olur?
2)Ne tür işlemler yapacagım?
3)Plaka çıkarırken ehliyet istiyorlarmı?
Arkadaşımın bir motoru vardı öyle merdiven altı bi motordu 2007 yılında almıştı çok kullanmadığından masraf olmasın diye plaka çıkarmadı.Şimdi ben aldım arkadaşımdan motoru ben plaka çıkarmak istiyorum.
1)Ceza ödermiyim?veya normal plaka çıkarma işlemlerinden daha fazla bi fiyata mı mal olur?
2)Ne tür işlemler yapacagım?
3)Plaka çıkarırken ehliyet istiyorlarmı?