o makine benim olsa yeminle ağlardım yemeyip içmeyip ona sahip olabildiysem
yazık yaa. ayrıca disk kilit tak diyenler adamlar sürerek almamışlarki kaldırıp atmışlar arabaya...branda olabilirdi..en azından biraz caydırıcı
aslında ara ara moto lar için yerlere özel park yeri yapsalar ne iyi olurdu..hani bisiklet ler için oluyor ya , yan yana koyup çelik borulara kitliyorlar.çok mantıklı olurdu ama nerdeeeee..:silent: