2007, 130000 km. better alınır mı?

Katılım
28 Eyl 2006
Mesajlar
18
Selamlar;
Motosiklet alma düşüncem var, better bt 125 modeli 2007 model fiyatı 1750 TL istiyor. 1600 civarlarına düşerse almayı düşünüyorum. Ama motosikletin kilometresi 130 000 olmuş. Görünüşü çok temiz. Ustaya gosterdim içini felan açmadı ama 2-3 dakika dolandı alınır bişeyi yok dedi.
Siz bu konu hakkında ne düşünüyosunuz?
Teşekkürler.
 
Katılım
28 Eyl 2006
Mesajlar
18
Motora çok temiz bindi problem olsaydı buraya koydurmazdım zaten dedi aracı adam da. 1750 fazla zaten. 1600 civarına inerse alacam. Ama km. fazla geldi.
2007 modeli sonmuş zaten. bitmiş üretimi. bunu dengi olan kanuni var mondial kt125 var onlarda 2750 civarında fiyatı.
 
Katılım
16 Ağu 2008
Mesajlar
363
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
130 000 binmi 3 sende ne yapmış be
 
Katılım
16 Mar 2008
Mesajlar
1,401
Motosikleti
Sym Sympony ST200i E5 ABS
3 senede 130.000km pek mümkün gözükmedi bana ümmet abi olsa adam anlarımda :) 13.000 km de olmasın yüzmetre sayacınıda kilometreden saydıysan?
 
Katılım
28 Eyl 2006
Mesajlar
18
3 senede 130.000km pek mümkün gözükmedi bana ümmet abi olsa adam anlarımda :) 13.000 km de olmasın yüzmetre sayacınıda kilometreden saydıysan?

Valla ne diyim şimdi motordan anlamıyorum, zaten alışııym iyice diye ve maddi durum buna elverdi şimdilik.
İki sayaç vardı zaten üsttekine baktım 129000 civarlarındaydı. gorduğumun aynısını yazdım ama bilmiyorum.
 
Katılım
15 Haz 2010
Mesajlar
29
130.000 km de ::: kawasaki bile olsa alınmaz.... eğer 130 000 ise..motosiklette 50.000 den sonra direk rektefiye...
 
Katılım
28 Eyl 2006
Mesajlar
18
Ben bu işten anlamadım, en son haneyi kaldırıp okuyunca mı km. oluyor. o zaman 13000 km. olur. Ben direk gördugumu yazdım km. dir diye.
 
Katılım
28 Eyl 2006
Mesajlar
18
Anladım, anlamayıca arada oluyor :mrgreen: içim rahatladı biraz.
Bir de fiyat iyi mi 1600 TL. ?
Birazdan pazarlık yapmaya gidecem.
 
Katılım
22 Kas 2008
Mesajlar
244
Çin malına o kadar para vermeye değmez . Ki bu markayı ilk defa senin başlığında gördüm bakındım biraz 1.000 tl civarı ederi motorun. 1600tl nakitin varsa 250mct yada az daha koyarak ybr125 almanı öneririm hiç bulaşma bence...250mct de çin malı ama diğerlerinden sağlamdır en azından az daha olsa ....Ama öncelik YBR olsun...
 
Katılım
11 Eki 2009
Mesajlar
528
isterse sıfır km olsun sakın alma derım. ben çin malı sıfıra bile karşıyım bırak 2. elini.

2007 model olmasa da 2006 model ybr 125 al o paraya derim.
 
Katılım
28 Eyl 2006
Mesajlar
18
Bi arkadaşda var çok memnun ben de ilk bu motorlar başlayım dedim. Tamirciler de pek sorun çıkmadığını soyledi, zaten kullanan da az, zar zor bilgi topladım netten.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:28 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:25 ----------

isterse sıfır km olsun sakın alma derım. ben çin malı sıfıra bile karşıyım bırak 2. elini.

2007 model olmasa da 2006 model ybr 125 al o paraya derim.

Ben karamandayım doğru duzgun motor bulamadım :)
küba,asya,mondial anca bunlar üst sıralarda. ybr'yi karamanda 1 kere gordum. Almak için Konyaya gitmem lazım. :)
Yazdıklarınızı da düşünecem.
 
Katılım
11 Eki 2009
Mesajlar
528
dostum yoksa sen motoru aldın da acaba kazık yedım diye evhamlanıp bize mi soruyosun. :silent:eğer aldıysan hayırlı olsun derim ama gerçekjten epey kazık olmuş olur. ola ki almadıysan 500 liradan fazla etmez o motor. istersen bal dök yala derecesinden temiz olsun.
 
Katılım
22 Kas 2008
Mesajlar
244
Ben kesinlikle önermem şahsen 13bin km ye gelmiş yakında rektefe isteyecektir + fiyatı çok çok pahalı onuna yerine sıfır kanuni mondial al kafan rahat olsun yağına suyuna kendin bakarsın.Tamirci sorun çıkarmadı diyebilir ama garanti vermez alırısn 2km sonra çat çut gider senin üzerine atar suçu :) Ben tekrarlıyorum kesinlikle ALMA... 2 milyara ybr al tam başlangıç motorudur.chooper istiyosanda mct al ne olduğu belli olsun :mrgreen: Aksini iddia eden arkadaş varsa söylesin bu motor harika kesinlikle alsın diyen filan :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Tem 2010
Mesajlar
147
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Een iyisi mondial rf al :queen:
 
Katılım
28 Eyl 2006
Mesajlar
18
dostum yoksa sen motoru aldın da acaba kazık yedım diye evhamlanıp bize mi soruyosun. :silent:eğer aldıysan hayırlı olsun derim ama gerçekjten epey kazık olmuş olur. ola ki almadıysan 500 liradan fazla etmez o motor. istersen bal dök yala derecesinden temiz olsun.

Yok yaw almadım daha :mrgreen:
Ben doğru düzgün motosiklet bulamadım, Ne ybr ne cbr var burada . 1 2defa gordum. Karamanı bilenler beni daha iyi anlar. Burda bulamıyor insan her aradığını.
250 mct de 3 5 tane var bazen yarışıyorlar universite yolunda :mrgreen:
yani cidden bulamıyorum. şimdi bi de elektrikli bisiklet çıktı akulu mu ne. Onlar yayıldı iyice.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst