2007, 130000 km. better alınır mı?

Katılım
22 Kas 2008
Mesajlar
244
çevre illere bak mutlaka vardır . Sen sahibinden.com dan araştır senin görmediğin yüzlerce motor vardır :)
 
Katılım
26 Eyl 2009
Mesajlar
333
dostum gerekten dost tavsiyesi vermek isterim ve sakın alma derim o fiyata. hani 500 lira da çok az ama bence 700 liradan fazla etmez o motor. sadece better için demiyorum o sınıftaki tüm çin malları için geçerli bu. eğer bulamıyosan bekle bence. başın ağrır gerçekten alırsan. ikinci el ybr ya da cbf bulamıyosan o parayı peşinat olarak kullanıp taksitle alman mümkünse sıfır ybr 125 ya da cbf 150 almanı öneririm.
 
Katılım
22 Kas 2008
Mesajlar
244
dostum gerekten dost tavsiyesi vermek isterim ve sakın alma derim o fiyata. hani 500 lira da çok az ama bence 700 liradan fazla etmez o motor. sadece better için demiyorum o sınıftaki tüm çin malları için geçerli bu. eğer bulamıyosan bekle bence. başın ağrır gerçekten alırsan. ikinci el ybr ya da cbf bulamıyosan o parayı peşinat olarak kullanıp taksitle alman mümkünse sıfır ybr 125 ya da cbf 150 almanı öneririm.

:cat::cat::cat:
 
Katılım
28 Eyl 2006
Mesajlar
18
Arkadaşlar yorumlarınız ve düşünceleriniz için teşekküler. 1600 TL'ye aldım. 8 taksit. bu motosikleti bilmeyenler varsa mondial 125kt ile aynı gorunuşunde pek bi fark yok.
Bir kere trafige girdim, girmez olaydım.:mrgreen: Yokuş yukarı iki kere stop ettirdim.:farao: Alışana kadar bi daha girmeyecem, korktum zaten:pr: Ön fren yuzunden 1 2 kere motoru yatıracaktım.
Motorda ufak tefek problem var, sübap kapağı mı ne değişecekmis, 5. viteste 5 rakamı yanmıyor. Zincir biraz yağsız kalmış, Arasıra devir saati takılıyor, başka da bi sorunu yok. İki adet roleli kornası var baya yüksek ses veriyor. biraz da titriyor o kadar, ama arkada oturan daha fazla hissediyor. Şimdilik bişey gormedim. İlerleyen zamanlarda bakacam artık.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst