- Katılım
- 13 Ara 2003
- Mesajlar
- 373
- Konu Yazar
- #1
2006 motosiklet fuarı hangi tarihte? ER-6f ABS Çok hoşuma gitti cbf 600 A da güzel bakalım fuarda bir süpriz olmassa alırım sanırım ikisinden birini. Nx400 kahrımızı çok çekdi askerlikde bitti. Artık buyumenin zamanı geldi
. Honda daha konforlu gibi gözüküyor ama kawasakide daha kibar 2 silindirli hafif motorsiklet. Gerçi z motor pek güven vermiiyor ama
. Bakacaz, motorsuz yapamıyorum ama sabredip fuara kadar bekleyim diyorum. İkisinide canlı canlı görüp karar vermekde fayda var. Hem ayağımdaki alçıda çıkar o zamana kadar..
.