2006 Kawasaki zzr-1400 (Hayabusaya rakip geliyor)

Katılım
13 Ara 2003
Mesajlar
373
Dünyanın en hızlı motosikleti tartışmması vardı geyiğe dönen. Orda bunu yazmışdım Ama arkadaşların çoğu ne olduğunu algılıyamamışdı.O yüzden pek kayla alan olmamışdı. 200hp 300km son sürate sahip. Dehşet bir sürat makinası.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 Ocak 2006
Mesajlar
1
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
gelsinde hayabusaya gelsin valla şu hayabusa motorların arasunda nerdeyse en tipsizi.tamam performansına laf yok ama daha güzel olabilirdi çok hont çok kaba çirkin bir motor
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 Ocak 2006
Mesajlar
1
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
len kardeş hayabusa kadar konuş nerde hayabusacılar gelsinlerde motor görsünler ön farları yeter be bunun lambaları hayabusanınki gibi eşşek sikine fiyong gondurur gibi deil hehe:queen:
 
Katılım
13 Ara 2003
Mesajlar
373
SpeedyBoys_345' Alıntı:
len kardeş hayabusa kadar konuş nerde hayabusacılar gelsinlerde motor görsünler ön farları yeter be bunun lambaları hayabusanınki gibi ..................gondurur gibi deil hehe:queen:
Nekadar kalitesiz adamlar üye olmaya başladı neden başka forumlarda yok ? :pr:
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
50
abi ben bunu gora filminde bizimkilerin bindikleri uzay motosikletine benzettim walla bu ne ya aerodinamic dedikleri şey bu sanırım önden bakınca farlar bitiriyo zaten ama R1 kadar yakışıklı değil gücüne bişey diyemem tabi...
 
Katılım
29 Ocak 2006
Mesajlar
315
Yahu sizler Hayabusa ile yatip kalkiyormusunuz? Nedir bu ya, herseyde Hayabusa. Busa eski teknoloji ve ondan ustun cok motosiklet var dunyada. Evet 1999 Busa dunya rekorunu alarak super spor kategorisine yol acti ama 7 sene icinde cok sey degisdi. Birincilikle 2001 sonra cikan her busa elektronik olarak 300km/h sinirlanmisdir. Teknoloji durdugu yerde durmadi tabi. Bugun kucuk motorlar Hayabusa ile ayni guce sahib olabiliyor.

ZZR1400 Hayabusaya hic birzaman rakib olamaz. Neden? Cunku ikiside degisik piyasalar icin yapilmis. Busaya rakib istiyorsaniz ZX-12R'e bakmaniz lazim.

Suzuki GSX-R1300R Hayabusa
Motor kapasitesi: 1.298 cm3
Guc: 175 bhp (184 bhp RAM air) @ 9.800 tur
Tork: 138,2 Nm @ 7.000 tur
Yuk: 217kg
Max. hiz: 324km/h (300km/h elektronik sinirlama)

Kawasaki Ninja ZX-12R
Motor kapasitesi: 1,199 cm3
Guc: 178 bhp (190 bhp RAM air) @ 10,500 tur
Tork: 134 nm @ 7.500 tur
Yuk: 210kg
Max. hiz: 332km/h (300km/h elektronik sinirlama)

Ama bunlarda eskidi. Yeni cikan R1, ZX-10R ve GSX-R1000 lere bir bakin. Hayabusa gibi buyuk motorlara vallah tas cikartiyorlar. 160-180kg arasinda ve ayni gucde. Eski ve yaslanmis Busa ve ZX-12R bu genclerin karsisinda ne yapacak? Hem ayni gucte, hem daha hafif ve yetmezmis gibi kulanis dinamikleri daha iyi.

Ornek olarak sunu veriyim.
Suzuki GSX-R1000 Yoshimura
Motor kapasitesi: 999 cm3
Guc: 205 bhp (216 bhp RAM air) @ 11.800 tur
Tork: 134 Nm @ 9.500 tur
Yuk: 165kg
Maks. hiz: belirsiz

Hayabusa buna karsi ne yapacak, bastonla kovalamak duser.
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Ağu 2005
Mesajlar
1,069
Bencede Suzuki GSX-R1000 Yoshimura çogundan iyi bir makina.Avrupa'da en çok satan yarış motoru imiş...
 
Katılım
29 Ocak 2006
Mesajlar
315
JaNTi' Alıntı:
Bencede Suzuki GSX-R1000 Yoshimura çogundan iyi bir makina.Avrupa'da en çok satan yarış motoru imiş...

Sen normal GSX-R1000 demek istiyorsun galiba. GSX-R1000 Yoshimura'dan dunya capinda sadece 20 tane yapilimis.

GSX-R1000, R1 ve ZX-10R avrupada cok iyi is goruyor ve Yoshimura dunya capinda en karl olarak gorunen japon motor tuner. Honda CBR600 ve Fireblade de is goruyorlar ama nedense yavas yavas herkezin gozunden dusmeye basladi Honda. Genelde yeni baslayan motorcular 2. el CBR600 alirlar.
 
Son düzenleme:
Katılım
15 Ocak 2006
Mesajlar
49
nx4_falcon' Alıntı:
Dünyanın en hızlı motosikleti tartışmması vardı geyiğe dönen. Orda bunu yazmışdım Ama arkadaşların çoğu ne olduğunu algılıyamamışdı.O yüzden pek kayla alan olmamışdı. 200hp 300km son sürate sahip. Dehşet bir sürat makinası.

Evet bencede güzel alet. Ama falcon sence 300 sürat mi? yanda gördüğün alet bir cruiser ve ben onunla bile 200 vurdum. yani anlayacağın okadar da yapsın 200 begir lik alet:cat:
 
Katılım
29 Ocak 2006
Mesajlar
315
didi73' Alıntı:
Evet bencede güzel alet. Ama falcon sence 300 sürat mi? yanda gördüğün alet bir cruiser ve ben onunla bile 200 vurdum. yani anlayacağın okadar da yapsın 200 begir lik alet:cat:

Elektronik olarak 300km/h sinirlanmisdir. 2001/2002den sonra yapilan butun japon motosikletler 300km/h sinirlanmistir. Benim ZX-12Rde 299a sinirlanmisti.

ZZR1400 kolaylikla 300 demeli ve zorlaya 320 ve 330 arasi birsey yapmali. Kagit uzeri maksimum hizi 340 ve 350 arasi birsey olmali.

Benim ZX-12R kolaylika 290a cikiyor, 290 ve 310 arasi biraz zorlaniyor ve 310 ve ustu cok zorlaniyor. Bir kac kere 320ye cikardim ve daha fazla yapmak istedigini hisediyordum ama cok haklamak istemedim. Kagit uzeri maksimum hizi 332km/h, tabi bu kagit uzeri ve optimum sartlar altinda.

Sana sunu soyluyebilir 200 ve 300 arasinda cok buyuk fark var ve 300 yetiyor. Aslinda sinirlaticisini cikartmak icin bosuna para verdim.

Bu yuksek hizlarda hava direnci (yani earodinamik olmasi) ve guc cok onemli. 250km/h'den ustu hizlara cok ve cok daha guc lazim. Bir arkadasimin sitesine bunun uzerine bir yazi yapmisdim ve bunu kanatlamak icin bir ornek vermistim. Bu ornekde bir araba (BMW 850csi) kullanmisdim ama bunu motosikletlerede uyguluya bilirsiniz.

Surat | Hava direnci | Gerekli guc
50 kph 355 N 7 hp
100 kph 579 N 22 hp
150 kph 952 N 54 hp
200 kph 1474 N 111 hp
250 kph 2146 N 202 hp
300 kph 2968 N 336 hp
350 kph 3938 N 520 hp
400 kph 5058 N 764 hp

Gordugun gibi 50 ve 200km/h arasi cok buyuk guc lazim degil ama 250 ve ustu lazim olan guc cok cabuk artiyor.
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Ocak 2006
Mesajlar
315
repoil' Alıntı:
bu motorun fiyatı neydi

Kawasaki Turkiye katalog fiyati (OTV ve KDV dahil):
ZZR1400 24.900 YTL
ZZR1400 ABS 26.240 YTL

Bu tabi katalog fiyati, anlasa pazarlasa bu fiyati dusurursun.
 
Katılım
3 Şub 2006
Mesajlar
20
duncan motor mükemmel ama yeni başlayanlara yardım içindi burası bn yeni başlıyorum ve 1352cc lik bi gücü altımda tutabileceğimi sanmıyorum saygılar ama tekrar ediorm tipi çok hoşuma gitti
 
Katılım
22 Ağu 2005
Mesajlar
83
dEnYoO' Alıntı:
duncan motor mükemmel ama yeni başlayanlara yardım içindi burası bn yeni başlıyorum ve 1352cc lik bi gücü altımda tutabileceğimi sanmıyorum saygılar ama tekrar ediorm tipi çok hoşuma gitti

Ne alaka anlamadım? Konu motosiklet modelleri adı altında açıldı.Yeni başlayanlar için değil.Herhalde toy olan biri 1400cc kullanamaz bunu bende biliyorum zaten yorumunu pek anlamadım.
 
Katılım
24 Ağu 2005
Mesajlar
929
:queen: AhAHAhaAhah. Koptum :queen:
DENYO Tamamda, Forumda her baslık yeni baslayanlara yönelikmi olcak arkadasım, "madem yeni baslıyorum Yoshimura iyiymis onu alayım, forumda övüyolar" ??? :queen:
"1352cc lik gücü altımda tutabileceğimi sanmıyorum, yinede cok saol ilgin için ama ısrar etme :queen: tipi güzel cok satarsın bu makinadan ama ben almayacagım, artık baska bi forum başlığı bakayım orda satılan motoru alırım kırılma lütfen :queen: Gibi bi anlam çıkıyo senin yazıdan :queen:

DenYo: Yeni başlayanlara yardım içindi burası ben nerdeim ?
KÖTÜ ADAM: Korkma geL bak ne vericem sana :)
DenYo: Nerdeim ben yeni baslayanlara yardım burasımı?
KÖTÜ ADAM: Evet iste motorun al bin ? (Yoshimura, elektonik sınırlandırmasız hem, 340 vuruyo yani )
DenYo: Bu biraz büyük gibi duruyo ama yanlıs olmasın ?
KÖTÜ ADAM: yok yok iyi bu iyi bin git hadi tamam.
(DenYo Yoshimura'ya atlar kontagı cevirir, Ufuk cizgisinde kücük bi nokta olur sonra kaybolur...)
Bi süre sonra Yoshimura evine geri döner (Atlar sahibini üstünden atınca at evine geri döner hesabı) ..Benzin deposu ve oturakta kan damlaları vardır.. :pale:

(Ama olay Düşünüldüğü gibi olmamıstır:queen: . Zar zor eve waran DeNYo, babasına Yoshimuro'yu gösterir, ancak oda ne !
BaBa : Bu ne hea bune ! Ben Eskilerdenim Hayabusaydı bizim Hayalimizi süsleyen, "Bu Yeni yetmeyi nasıl getirirsin benim eve" ! Der ve kahvaltı masasından bi hışımla aldığı çilek reçelini DenYo'ya Fırlatır :queen:
Iskalayan recel Yoshimura'ya çarpar, Heyecanlanan ve korkan Yoshi, evine döner.. )
 
Katılım
25 Tem 2005
Mesajlar
195
denyo 'ya zorla motor mu satıyorsunuz siz bakiyim, ne film dönüyor burda :queen:
 
Katılım
2 Şub 2006
Mesajlar
347
sadece nutkum tutuldu diyebiliyorum 1400 cc ya benim arabamla aynı cc de ama arabam 1,250 kg bu en fazla 200 kg vayyy be.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst