2006 Kawasaki ZX-6R vs 2006 Honda CBR 600RR

Katılım
13 Tem 2012
Mesajlar
106
Arkadaşlar hepinize iyi forumlar.

Bir süredir temiz 2005 veya 2006 Honda CBR 600RR Movistar arıyorum.
Tam buldum aldım, alıcam, alsam mı derken 2006 Kawasaki ZX-6R ile karşılaştım.

Çok aradım çok taradım, karşılaştırdım kendimce; ama ne yazık ki bir sonuca ulaşamadım.
Movistar benim için çok başarılı bir model; ama Kawasaki Ninja fiziksel olarak beni daha çok heyecanlandırıyor.

Bu görüşlerim dışında bana verebileceğiniz her türlü öneriye açığım.

Şimdiden ilginize teşekkürler.
 
Katılım
5 Mar 2012
Mesajlar
187
ss'ciler başlıgı mı görmedi nedir. Yukarı cıkaralım bari hop
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
1,500
GÜncel...................

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:28 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:26 ----------

hahaha,başta yanlış bir yorum yaptım,nasıl toparlayacağımı düşünürken güncel diye düzelttim yine tutmadı:D zaten son yorum benden 2 dk önce:D
 
Katılım
20 Ocak 2011
Mesajlar
1,573
2006 gsx-r 600:) şaka bi yanada ikisi arasında kaldıysanız kawa:cat:
 
Katılım
13 Tem 2012
Mesajlar
106
Bi arkadasim su yaklasimda bulundu:
"Kawa sadece motosiklet uretiyor; ama digerleri her telden calio. Ben Kawa diyorum."
 
Katılım
20 Ocak 2011
Mesajlar
1,573
Kalite olarak kawa-suzuki en iyi japonlardandır sonra yamaha-honda bence. Honda ülkemizde çok el değiştiriyor 2006 model bir 600rr kaçıncı sahibindedir bilemezsin hele 30-40bini devirdiyse bence hiç yaklaşma bile. Ancak kawa ve suzukiyi bilen kişiler daha çok biniciler kullanıyor çünkü sıfır alıp satınca çok zarar ediyosun honda öyle değil minumum zararla satarsın yani piyasa motoru o yüzden sağlam 600rr bulmak zor. Bence siz kawaya yönelin yada suzuki bakın:cat:
 
Katılım
13 Tem 2012
Mesajlar
106
Suzuki nin tek far olmasi beni cok itiyor.
Bir de o egzozun yanda olmasi.
Yani sadece fiziksel sebeplerle Suzuki tercih etmiyorum.
Honda larda dusuk km bulmak mumkun.
Dusukten kastim 18000-25000 ama dediginiz gibi buna guven olmaz asla.
Kawasaki lerde ise en dusugu bile neredeyse 25000km den basliyor.
Anlam veremedim...
 
Katılım
20 Ocak 2011
Mesajlar
1,573
Km düşürme çok fazla var ülkemizde bütün 5-6 yıllık motorlar maşallah 30binde ne varsa bu 30 binde:) tanıdık bildik motor almak şart heleki race bakıyosanız çok daha dikkatli olmalısınız.
 
Katılım
13 Tem 2012
Mesajlar
106
Haklisiniz...
Ustam da var aslinda; ama ona ne kadar guvenilir bilemiyorum.
En iyisi alirken yetkili serviste komple ekspertiz yaptirmak diye dusunuyorum.
Bir de "anahtar deymemis" diye bir sey var.
Ufak bakimlarin bu tabire dahil olmadigini biliyorum; ama belli km leri devirmis motorlara "anahtar deymesi" gerekmiyor mu??
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst