2005 MOTOSİKLET FUAR BULUŞMASI 27 MART PAZAR

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
28 Mar 2004
Mesajlar
562
ben de cumartesi ehliyet direksiyon sınavını başımdan savar savmaz gelicem, pazar da beraber gezeriz :) inşallah hava kuru olur da motorla gelirim :)
 
Katılım
23 Mar 2005
Mesajlar
1
ben nasıl gelecem bilmiyom walla pazara ordayım allah izin verirse scoterimi koyacam otobusun bagajına ankaradan çıkacam dogru istanbull
 
Katılım
1 Mar 2004
Mesajlar
1,261
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
alooo arkadaşlar ,

garfield ve preometheus;

ne oluyor bakim neden kızgınsınız bana :bounce:
valla bu sıralar inanılmaz bir kopukluk yaşıyorum nette,ondan mesajlarını geç okuyorum.. :pale: yoksa sizlere yazmak istemediğimden değil ok? :king:

kırılmayın sakın,en kısa zamanda ,hatta fuarda görüşüyoruz hepinizle :flower:
 
Katılım
24 Ara 2003
Mesajlar
1,447
skullhunter cumartesi oradayım pazarda gelirim yeterki 2 bilet ayır 2 kişiyiz.görüşmek üzere
 
Katılım
20 Mar 2005
Mesajlar
2
baba bu fuarı nasıl kaçırırım yaa :pr: neyse giden herkese iyi seyirler diliyorum ,umarım eliniz boş dönmezsiniz fuardan :cat:
 
Katılım
14 Mar 2005
Mesajlar
47
Herkes mumkun oldugunca erken gitsin arkadaslar! Valla, oradaki hava, tum motorlar yanyana parketmis, ve gruplarin teker teker cifter cifter gelmesini seyretmek, tum motorculari, dostlarimizi bir arada gormek, onlarla iceri girmeden sohbet etmek, ve gecen sene gibi olursa su japon akrobasi ustasini motoruyla tek teker falan yapmasini seyretmek icin biz en az yarim saat erken orda olacagiz.!!!

ILGILENENLERE DUYURULUR!! :cat: :thumleft: :flower: :queen: :) :p

YEAH!! YEAH!!!! YEAH!!!
 
Katılım
5 Tem 2004
Mesajlar
147
Cumartesi ÇooooooooK büyük ihtimal ordayım........ :cherry:
 
Katılım
27 Ara 2004
Mesajlar
22
Bende gelmek istioruumm yaa kaza yaptım ama :pr: :salut:
neyse napalım..
 
Katılım
8 Tem 2004
Mesajlar
7,735
Peril' Alıntı:
alooo arkadaşlar ,

garfield ve preometheus;

ne oluyor bakim neden kızgınsınız bana :bounce:
valla bu sıralar inanılmaz bir kopukluk yaşıyorum nette,ondan mesajlarını geç okuyorum.. :pale: yoksa sizlere yazmak istemediğimden değil ok? :king:

kırılmayın sakın,en kısa zamanda ,hatta fuarda görüşüyoruz hepinizle :flower:

Yok yafu ben kızgın değilim, pisicike laf sokuyodum :mrgreen: :queen: Ayrıca ben sana mesaj atmadım ki cevap veresin :mrgreen: O yüzden sorun yok merak etme :)
 
Katılım
8 Tem 2004
Mesajlar
7,735
Bu arada giden her arkadaştan Yamaha FZ6 Fazer (grenajlı olan), Kawasaki Z750S ve çekebildiğiniz kadar sport touring resimler istiyorum. Hade bakim kırmayın arkadaşınızı :rendeer:
 
Katılım
20 Mar 2005
Mesajlar
297
Ben de Cumartesi günü arkadaşlarla gidecem fuara
Pazar günü ise Eşim ve çocuğumla gidecez
 
Katılım
4 Mar 2004
Mesajlar
1,755
Prometheus' Alıntı:
Bu arada giden her arkadaştan Yamaha FZ6 Fazer (grenajlı olan), Kawasaki Z750S ve çekebildiğiniz kadar sport touring resimler istiyorum. Hade bakim kırmayın arkadaşınızı :rendeer:

Sadece bu iki motor için gidiyorum diyebilirim emin ol çekicem istediğin kadar :cat:
 
Katılım
16 Mar 2005
Mesajlar
78
Arkadaşlar,
Ben ve bir arkadaşım Edirne'den fuara gelmek istiyoruz. Ancak öyle bir tarihe denk geldi ki yol parasını zor denkleştirdik. Herhangi bir yerden Cumartesi günü için ücretsiz bilet bulma imkanımız var mıdır?
Burada ve burada ücretsiz davetiye verileceği yazılmış ama nasıl ulaşırım bu kişilere ve hangi şartlarda verecekler bilemiyorum.
Ayrıca bilen bir arkadaş Esenler otogardan fuar alanına hangi vasıtalarla ulaşabiliriz anlatırsa çok sevinirim.
Lütfen yardım edin arkadaşlar...
Sevgiler...
 
Katılım
1 Mar 2004
Mesajlar
1,261
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
promethus,

bi ara özelden attığını hatırlıyorum sanki :) ama doğrudur msnden kopukluk olmadığında hızlı cvp verdiğim için öle problem yaşamamıştık senle,
:cherry:

no problem yani.ben pazar günüde oradayım arkadaşlar ama kısa süreliğine... :bounce:
 
Katılım
8 Tem 2004
Mesajlar
7,735
taaa fii tarihindekini diyon sen.. :p Neyse çok konuşma bakim, git fotoğraf çek bana. Sport touring olcak ona göre :mrgreen:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst