- Katılım
- 8 Tem 2004
- Mesajlar
- 7,735
Hayırdır pisicik, özel mesajlarına cevap gelmiyor mu :mrgreen:garfieldxxx' Alıntı:peril sana çok kırgınım bilmeni isterim
Hayırdır pisicik, özel mesajlarına cevap gelmiyor mu :mrgreen:garfieldxxx' Alıntı:peril sana çok kırgınım bilmeni isterim
skullhunter cumartesi oradayım pazarda gelirim yeterki 2 bilet ayır 2 kişiyiz.görüşmek üzere
Peril' Alıntı:alooo arkadaşlar ,
garfield ve preometheus;
ne oluyor bakim neden kızgınsınız bana :bounce:
valla bu sıralar inanılmaz bir kopukluk yaşıyorum nette,ondan mesajlarını geç okuyorum..ale: yoksa sizlere yazmak istemediğimden değil ok? :king:
kırılmayın sakın,en kısa zamanda ,hatta fuarda görüşüyoruz hepinizle :flower:
Prometheus' Alıntı:Bu arada giden her arkadaştan Yamaha FZ6 Fazer (grenajlı olan), Kawasaki Z750S ve çekebildiğiniz kadar sport touring resimler istiyorum. Hade bakim kırmayın arkadaşınızı :rendeer: