2005 model Tiger 250 cc ile 2008 Model hyosung GT250R arasındaki fark

Katılım
18 Şub 2014
Mesajlar
11
Merhaba arkadaşlar Bende 2005 model Tiger 250 cc var. Arkadaşta 2008 Model hyosung GT250R var. Takas neticesinde 4000TL istiyor. Sizce bu para eder mi? bir farkını görebilirmiyim.
 
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
3,349
Hyonun geçmişi önemli. Açıldımı, elektronik ile oynandımı, kaç binde, nasıl kullanıldı ? . . Çin gibi 30-50 liraya parça alıp değiştirip yürüyemiyorsunuz ne yazıkki hyoda.

Sizin motor 3.5 etse + 4 desek. 7.500L... 1.000TL daha eklersin 2011-12 düşük kilometrede, temiz motor alırsın...

Hyo tertemiz değilse gereksiz bence... Hatta 3.500TL satarım derseniz motorunuzu hiç gerek yok, eski kasa-eski motor almaya.

Basit olarak yuvarladığımızda zararda bile oluyorsunuz :)
 
Son düzenleme:
Katılım
8 Eki 2012
Mesajlar
1,480
Tiger motorsa hyosung ne ? BMW motorsa diğerleri ne ? :) Kısacası hyo temizse, tarzı size uygunsa aradaki fark makûl ise değişin.
 
Katılım
2 Tem 2012
Mesajlar
4,753
Motosikleti
Hero X Pulse 200
bence oğuz abinin dediği doğru hyo her şartta daha iyidir ama fiyat olarak fazla çıkıyor... o paralara daha iyisini bulursunuz
 
Katılım
4 Haz 2009
Mesajlar
2,147
eger hyo temızse hayırlı ugurlu olsun . emınım demek ıstedıgımı anlamıssındır.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst