- Katılım
- 18 Eyl 2011
- Mesajlar
- 209
hayırlı olsun kardeşim.kazasız belasız kullan inşallah.ahada buda benim kerata:cherry:tr100a dostum bende xciting 500 aldım. bol bol paslaşalım olurmu. kerata çok hoş.![]()
hayırlı olsun kardeşim.kazasız belasız kullan inşallah.ahada buda benim kerata:cherry:tr100a dostum bende xciting 500 aldım. bol bol paslaşalım olurmu. kerata çok hoş.![]()
ben zaten bu konuyu bi anlayamadım büyüt büyüt nereye kadar:silent:Valla üstadim en az 5 yıl kullanmayacaksam, sıfır araç almak banada pek mantikli gelmiyor aslinda.
Malum motosiklette her sene beklentilerimiz değişiyor ve her sene motoruda değiştiriyoruz.r: