2004 burgman 400 & 2008 xciting 500

Katılım
18 Eyl 2011
Mesajlar
209
tr100a dostum bende xciting 500 aldım. bol bol paslaşalım olurmu. kerata çok hoş. :)
hayırlı olsun kardeşim.kazasız belasız kullan inşallah.ahada buda benim kerata:cherry:
p1000811q.jpg
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
Valla üstadim en az 5 yıl kullanmayacaksam, sıfır araç almak banada pek mantikli gelmiyor aslinda.
Malum motosiklette her sene beklentilerimiz değişiyor ve her sene motoruda değiştiriyoruz. :pr:
ben zaten bu konuyu bi anlayamadım büyüt büyüt nereye kadar:silent:
 
Katılım
24 Şub 2009
Mesajlar
2,319
en mantıklısı xciting yedek parça diğer markalara göre en ucuzu hacim olarak ne yazıyorsa o ve kimsenin dikkate almadığı avantaj ağırlık (benzin sarfiyatını etkiliyor ama) can ve mal güvenliği daha önemli yol tutuşu harika rüzgarda ve engebeli asfaltta güven veriyor millet boğaz köprüsünde panelvanları rüzgara siper edip ilerlerken ben 140 vurdum sol şeritte
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst